הסדרת פלטות עץ מקצועיות לנגרים ועובדי ייצור

פלטות עץ הן חומרי גלם בסיסיים שהשגתן מעסיקה נגרים מקצועיים עצמאיים חדשות לבקרים. הדילמה העיקרית היא האם לרכוש את הפלטה בשלמות, לאחר שנעשו כל משימות העיבוד של הגזע, או שמא לרכוש את הגזע ולהכין ממנו פלטות עץ בתוך הנגרייה? מה שמבסס את הדילמה הזו ככבדת משקל הוא כמובן המשוואה של כסף מול משאבי זמן. פלטות עץ שמפעל אחר מכין עבור הנגרייה עולות כסף, בעוד שרכישת גזע אמנם מוזילה עלויות אבל מחייבת את הנגר בהקדשת מיטב זמנו בהפיכתו לפלטות ברות-שימוש.

היתרונות ברכישת פלטות עץ חדשות

אתם רוכשים מוצר מן המוכן. מומלץ לעשות זאת במחסן עצים שידוע לכם כי הוא מייבא את התצרוכת שלו ממנסרות מתקדמות באפריקה, היבשת שמארחת את מיטב סוגי העצים בעולם כולו. מוצר כזה לא צריך להדיר שינה מעיניכם כי הוא גם הגיע אל מחסן העצים מהמנסרות הטובות בעולם וגם עבר בו תהליכי שימור מתקדמים כמו אימפרגנציה, שימון מחדש ואחסנה במקום מבודד-אקלים. החיסרון היחיד הוא המחיר היקר PER מוצר, היות וזו עסקה של פלטות עץ חדשות, שלא נעשה בהן שימוש בעבר.

היתרונות ברכישת פלטות מפירוקים

למי שלא מכיר, פלטות מפירוקים הן פלטות שהוברגו ומוסמרו החוצה מגגות כנסייה, מסטודיואים ומועדוני ריקודים, מבתים שהיה בהם ריצוף עץ ומרהיטי בוטיק מימי העבר. בשל כך שיש בהן חורי מסמור והברגה יש צורך לסתום אותם מחדש באמצעות נסורת מוקשחת ושבבים ולאחר מכן לבצע חיזוק מחדש. היצרנים מעמידים לרשותכם פלטות עץ כמו חדשות אבל בשל כך שהן כבר היו בשימוש, יש להן ירידת ערך. התוצאה: אתם רוכשים פלטות עץ כמעט ברמה של חדשות, עם הבדלים מינוריים ביותר ברמת החוזק, ובמחיר זול בהרבה מזה של פלטה 100% חדשה. בדרך זו אתם גם רוכשים פלטות ולא גזעי עץ וגם הופכים את הרֶכֶש לכלכלי.

סוגים שונים של פלטות מובחרות

נגריות בימינו מתעניינות בפלטות עץ אגוז אמריקאי לאמי, אגוז אמריקאי בירץ', אקליפטוס מעושן, פורניר MDF, בוצ'ר אגוז אמריקאי, בוצ'ר אגוז אפריקאי, בוצ'ר אלון, בוצ'ר בוק, בוק רב שכבתי, בוק רב שכבתי על בירץ', לאמי אלון מבוקע, לאמי חביות יין, פורניר אלון MDF ולאמי אלון פירוקים. סוגי עצים אלו מובילים בשימוש תעשייתי פעיל בנגריות רבות בארץ ובעולם.

20201020_094423
b30353f3-3021-4ec1-b1b1-7182a44c78c5
אשא