מדרגות מעץ ממחסן עצים – התשתית הטובה ביותר למבנה דו קומתי

אם אתם בעיצומה של בניית מבנה ותוהים כיצד להסדיר את גר המדרגות, אין ספק כי מדרגות מעץ מהוות את הפתרון המושלם עבורכם. מדרגות מעץ מספקות יתרונות רבים לבעלי מבנים ובעלי חזקה על מבנים. העץ, בשונה מהאבן, הוא חומר שאינו מושפע מטמפרטורות קרות בחורף. המשטח אינו מתקרר במהירות בה מתקררת האבן. שנית, העץ מספק הרגשה מיוחדת של ביתיות גם כשמדובר במבנה שהוא Official כמו משרד או אזור המתנה עמוס. שלישית, במסגרת רכישה ממחסן עצים – מדובר תמיד על עץ באיכות חסרת פשרות גם בעמידוּת המוצר וגם באופן בו הוא בנוי.

מדרגות מעץ ממחסן עצים – כל היתרונות

כשאתם רוכשים מדרגות מעץ ממחסן עצים אתם למעשה רוכשים מוצר שזכה לטיפול המסור של עובדי העץ מהמיומנים בישראל. העץ מיובא מאפריקה ומהמנסרות המובילות בארה"ב ומטופל עם הגעתו למחסן העצים. מדרגות מעץ עוברות אימפרגנציה, שימון מחדש ושימור המכולות מבודדות אקלים כדי שניתן יהיה למכור כמו חדשות גם קולקציות שנשמרו שם לזמן ממושך.

בחירה נרחבת של עיצובי עץ מן המעלה הראשונה

יתרון נוסף של מדרגות מעץ ממחסן עצים מתבטא בעיצוב שלהם. במחסן עצים מתמחים בייבוא עצים בגימור מיוחד, חלק מחוספס, מבוקע, בצבע אחיד, בהיר, כהה ועוד. כשאתם רוכשים מדרגות מעץ ממחסן עצים, אתם למעשה בוחרים במוסד בו העץ הוא לא רק תשתית אלא חומר גלם ביד היוצר. אם תכננתם שהעץ ייראה בצבע או ביקוע מסוים, ניתן לארגן זאת בקלות רבה כשאתם פונים למומחים אמיתיים לחומר גלם זה.

הנאה מתשתית נוחה ובטיחותית

מדרגות מעץ ממחסן עצים עומדות בתקנים ישראלים ומערביים לבטיחות המשתמש, בעלות רף עוצמה גבוה מאד, יכולות לשאת משקלים חריגים בקלות רבה ומגיעות עם תשתית נשיאה מהחזקות בתחום המדרגות. בשל כך, אתם לא רק נהנים מתקני הבנייה שיאפשרו לכם אישור טופס 4 לאכלוס המבנה, אלא מרמת בטיחות הרבה יותר גבוהה מכך שלא ניתן למצוא במקומות אחרים בהם עוסקים בתחום כמו מדרגות מעץ. מחסן עצים המתמחה בייבוא ושימור הוא מוסד שיודע בדיוק מה לייבא וכיצד לטפח את מוצר היבוא בשביל שישרת את הלקוח על הצד הטוב ביותר.