גזעים פרוסים להכנת פלטות עץ לתעשיית הריהוט – טיפים לבחירתם

גזעים פרוסים מספקים ייעוד חשוב לנגרים פרטיים ונגריות גדולות. מחד, מדובר בחומר גלם. החופש להחליק, לחספס ולבצע כל גימור אחר, נתון בידי העובדים. מאידך, מדובר על תשתית נוחה מאד לעבודה. זהו לא גזע כבד וגדול שמצריך סחיבה על ידי סבלים, ועל כן עלויות השינוע והתובלה אינן יקרות. לכן, כיצרנים שבונים את העצים שלהם בעצמם הכי טוב לעבוד עם גזעים פרוסים. כיצד תבטיחו שתעבדו עם חומרי גלם איכותיים? זו כבר שאלה אחרת, בה יעסוק מאמר מידע זה.

גזעים פרוסים רוכשים אך ורק במחסן עצים

מדוע מחסן עצים? הרי זה לא סוד שניתן לרכוש כל דבר באינטרנט אם אין בנמצא בחנויות. במחסן עצים שמספק לכם שירות ישיר, אתם יודעים שאתם בוחרים במוצר איכותי באמת. מחסן עצים הוא מוסד שתפקידו הוא שימור עצים ותחזוקתם לטווח ארוך. לכן, גזע עץ שיוצא משם הוא גזע חזק ומוכן לעבודה ולא צפוי להפתיע אתכם עם רכות-יתר ובוודאי שלא עם ריקבון. כשאתם יודעים שאתם מסתמכים על חומר גלם איכותי – זה המפתח שלכם ליצור כל דבר עם הגזעים שלכם. לכן, גזעים פרוסים רוכשים אך ורק במחסן עצים.

הבטיחו רכישת גזעים מעצים נדירים שיחדשו לקהל שלכם

יתרון נוסף ברכישת גזעים פרוסים ממחסן עצים הוא יתרון הנדירות. הרי מומחי עץ רבים אוהבים מאד לחדש בעץ שהקהילה אינה מכירה. כאשר אתם עובדים מול מחסן עצים, אתם מבטיחים בפועל עצים מאפריקה, ממקומות נדירים באמריקה הדרומית וכד'. עצים מסוג זה הם העצים האיכותיים באמת שישמשו למגוון המטרות שאתם מחפשים בתהליכי הייצור שלכם. לכן, גזעים פרוסים ממחסן עצים זה לא רק יתרון איכותי, זו גם רכישה אזוטרית של עצים חזקים ונדירים באמת.

התאמה ורסטילית של כל פריסת גזע

החלק החשוב באמת ברכישת גזעים פרוסים הוא הידיעה שבניגוד לייצור מוצרי קבע סופיים, כאן לא מדובר על פריסה בעובי קבוע. הצרכן יכול להחליט שהוא מעוניין לרכוש גזע פרוס בפריסה עבה או דקה. הפריסה נשלחת למחסן העצים בסנטימטרים ומסופקת, בהתאם לנדרש, עבורו. רכישת גזעים פרוסים שלא במחסן עצים, בחנויות וירטואליות, מצריכה את הצרכן להתיישר עם המידה המוצאת במכירה ללא יכולת לשנותה.