גזעים פרוסים לנגריות ממחסן עצים – פתרון חסכני ויעיל

רכישה של גזעים פרוסים ממחסן עצים מאפשרת לכם ליהנות מעבודת נגרות חסכנית, יעילה כלכלית ומעל לכל פורייה, שבבסיסה מלאכת שיבוב, החלקה וכל פעולה נוספת שתצטרכו לעשות בשביל לייצר פלטות עץ. זה לא סוד שניתן לרכוש ישירות פלטות אבל המחיר צפוי להיות יקר ולא בטוח שכנגרים תסכימו עם הפרשנות של המנסרות שהכינו את אותן פלטות עבורכם. ניתן לרכוש גזעים פרוסים של אקליפטוס, אלון, אגוז אמריקאי, אגוז אפריקאי ועוד סוגים רבים של עצים מיוחדים וליהנות מכל היתרונות כשברשותכם חומר הגלם המקורי של הגזע.

טיפול מקצועי ומסור בגזעים מיובאים

כאשר גזעים פרוסים מיובאים למחסן עצים הם מחוממים בתנור KD ועוברים אימפרגנציה ושימון מחדש. בנוסף, הם נשמרים במכולות ייעודיות נגד השפעות אקלים מבחוץ, מה שמאפשר להם לשמור על אותה רמת חדשנות ועוצמה כשהייתה ביום היבוא. לכן, מי שמסדיר גזעים פרוסים ממחסן עצים תמיד ייהנה מ איכות חסרת פשרות של חומר הגלם שהוא רוכש. הדבר יאפשר הגעה לתוצאות טובות של שיבוב והכנת פלטות עץ בקלות רבה.

חיסכון כלכלי ביחס לרכישת פלטות ומוצרים שעברו עיבודים מלאכותיים

פלטות, קורות, גלילים וכד' הם מוצרי עץ שהייתה בהם התערבות מלאכותית. היא נעשתה במנסרות מובילות בעולם ונמכרה למחסן עצים שמשווק את המוצרים אליכם לנגריות. פרוצדורה זו נחשבת יקרה במיוחד משום שהמנסרות שהפכו את הגזעים לפלטות, קורות וגלילים – עשו זאת בין השאר כי מדובר במנסרות מותג באפריקה ובארה"ב. בשל היותן בעלות שם ייחודי, המחיר נקבע בהתאם. כאשר אתם מבצעים את מלאכת ההפיכה של הגזעים למוצרים מלאכותיים בעצמכם, אתם חוסכים בתשלום התמלוגים היקר למנסרות המובילות בעולם ומשלמים לעצמכם זמן עבודה בלבד.

הנאה ממבחר עצום של חומרי גלם

אחד היתרונות הבולטים של מחסן עצים מתבטא באספקת גזעים פרוסים מסוגים רבים ביותר, חלק אזוטריים וממש ידועים למעטים. הדבר חוסך משמעותית הוצאת טיולים ומסעות לאפריקה, אמריקה הדרומית, ספרד וכד' ומאפשר לכם לקבל את אותם מוצרים שבשמם נסעתם למקומות הללו עד כה, כאן בישראל. ניתן ליהנות ממבחר עצום של גזעים פרוסים, חלקם מעצים ידועים ומוכרים וחלקם מהאזוטריים והנדירים שבסוגי העצים, שידועים אך ורק למתי מעט.