גזעים פרוסים לרהיטים ממחסן עצים – כך מומלץ לבחור אותם

נגרים, בוני כלים אקוסטיים, בוני רהיטים, וקהלים אחרים המשתמשים בעצים לייצור, צריכים להבטיח רכישת גזעים פרוסים. מדוע? מחד, מדובר בחומר גלם. הגזע אינו לוטש, אינו הוקצע, לא השתטח אלא סופק כמו שהוא היה לפני כריתת העץ. זה מאפשר חופש יצירתי לנגרים והגעה לתוצאות האופטימאליות עבורם. מאידך, יבוא של גזע גדול בגודל טבעי זו לא משימה שרוב התעשיינים היו מעוניינים שתתרחש. זה מצריך שינוע, סבלות מורכבת וברור שכאשר הגזע פרוס עלויות ההובלה הרבה יותר כלכליות וגם עלויות הייצור. הנגרים יכולים להתחיל לעבוד מיד על המוצר במקום להתעסק בחיתוך גזעים מסורבל. אז איפה מוצאים גזעים פרוסים ואיך כדאי לבחור אותם?

הכתובת שלכם לגזעים פרוסים – מחסן העצים

מחסן עצים הוא הכתובת הבלעדית שלכם לגזעים פרוסים. מחסן עצים הוא בית מומחים לשימור עצים. מדובר גם במוסד אשר יש לו מומחיות נרחבת גם בייבוא. הוא עובד עם הטובות שבמנסרות העולם, חלקן נמצאות באפריקה ומספקות עצים נדירים אשר גדלים שם. לכן, מי שמחפש חומרי גלם איכותיים בלי לצאת מן הארץ ולהשקיע עלויות רכש יקרות בנסיעות מרוחקות ימצא אותם במחסן עצים מומחה בייבוא ממנסרות בינלאומיות.

אספקת הגזע במידת העובי המבוקשת

כמובן שמידות של גזעים פרוסים אינן אבסולוטיות. התעשיין יכול לבחור את מידת העובי המבוקשת עבור גזע העץ שלו לכל מטרה. זהו היתרון הגדול של מחסן עצים. גם אם הייתם מוצאים גזעים פרוסים במקום אחר, למשל באיזשהו אתר מכירה באינטרנט, סביר שהיה מדובר בשיווק בלבד ללא ההתאמה הוורסטילית של העובי שכל כך נדרשת לכם כיצרנים. מחסן עצים יספק את הגזעים במידות העובי שאתם צריכים על מנת להתקדם בייצור שלכם.

עבודה עם עצים מכל הסוגים והסגנונות

לרשות מחסן עצים גזעים פרוסים מכל סוגי העץ, החל מעצים מאד חזקים המשמשים לבימות, דריכות והכנת רהיטי ישיבה, כלה בעצים ללא רגישות ללחות וגשם המיועדים לייצור ריהוט גן ועד עצים לפנים הבית להכנת מדפים וארונות. היתרון שלכם בהזמנת גזעים פרוסים מטעמו של מחסן עצים הוא שניתן למצוא עצים לכל יעד שתבחרו, תוך ידיעה שהמוצר הסופי שתכינו יהיה איכותי בהחלט הודות לרמתו הגבוהה של כל עץ שיסופק.