גזעים פרוסים מכל סוגי העצים ממחסן עצים ייעודי

גזעים פרוסים נדרשים עבור מי שמעוניין לקבל עץ מקורי בלי עיבוד שבבי, קורות או גזירים. בדרך כלל, כך מתנהל מחסן עצים, בספקו את הגזע. ברם, בעוד במחסני עצים אחרים – הגזע מסופק בשלמות ומצופה מהנגר שקולט את המשלוח לחתוך אותו בעצמו, במחסן עצים זה ניתן לקבל אותו פרוס מראש לפי מידות, ובכך ליישם בקלות את בניית המוצר הנדרש. כיצד השירות מתבצע? הכירו את הדרך הקלה ביותר לרכוש חומרי גלם מקוריים מעץ.

הזמנת הגזעים הפרוסים נעשית במחסן עצים מקצועי

מחסן עצים זה עובד עם מנסרות עץ ידועות ברחבי העולם, בדגש על מנסרות אפריקאיות מובילות בתחומן. בשל כך, הלקוח לא רק נהנה מגזעים פרוסים, אלא גם מעצי בוטיק שנכרתו במקומות האקזוטיים ביותר בעולם ונשמרו שם במקצועיות יתרה. הזמנת גזעים פרוסים ממחסן עצים שנמצא בקשר עם מנסרות ברמה כזו מספק לכם את המענה הטוב ביותר עבור העצים שלכם.

ההזמנה ניתנת ליישום על בסיס מבחר סוגי עצים

ידוע כי גזע פרוס של מהגוני אינו גזע פרוס של אלון שאינו גזע פרוס של סקויה. כל אחד זקוק לעץ מסגנון אחר וברמת קושחה אחרת, ולכן מאד חשוב להזמין את העצים שמתאימים למוצר שאתם מייצרים. במידה ומדובר במוצר שתחומו הוא כבודה ונשיאה, מומלץ להיוועץ בעובדי מחסן העצים על מנת שיסייעו לכם למצוא את העץ התקני ביותר עבור מוצר הייצור שאתם מבקשים לבנות בנגרייה שלכם.

ההזמנה ניתנת ליישום על בסיס מידות עובי משתנות

מידות העובי של גזעים פרוסים נדרשות לידיעה מראש לפני שמזמינים. כמובן שהדרך הטובה ביותר לדעת זאת היא למדוד את המוצר שאתם מבקשים לייצר ולהזמין מידה גדולה יותר אך לא גדולה בהרבה יל מנת לאפשר לכם שימוש יעיל בחיתוך ולהימנע משימוש בדבקים במידה והשתמשתם באביזר דק מדי.

כל עץ שמוזמן מובל כשהוא 100% שמור ומוכן לעבודה

מחסן עצים זה מקצועי מאד בשימור גזעיו הפרוסים ועל כן אין צורך לערוך מידע לגבי ותיקותו של העץ במדפי המחסן. צוותי העבודה יודעים בדיוק מה לעשות כדי לדאוג לשימור המוצר ועל כן אתם צפויים לקבל אותו לחיקכם כשהוא בשיאו, מוכן לשרת אתכם ואת בניית המוצר שלכם על הצד הטוב ביותר.

 

wood1