גזעים פרוסים ממחסן עצים מכל סוגי העצים

גזעים פרוסים אינם עצים שנעקרו מחביות ומפירוקים והם אינם סנדוויץ' רב שכבתי של עצים. מדובר על הגזע המקורי של העץ כפי שהתהווה בטבע, רק במצב פרוס. במקום למכור לכם גזע שלם, כבד וקשה לשינוע, מוכרים לכם פרוסות לשימוש נוח וקל יותר כנגרים. מהם סוגי העצים שניתן לרכוש? במחסן עצים, ניתן לרכוש גזעים פרוסים מעץ אלון, אגוז אמריקאי, אגוז אפריקאי, אקליפטוס ועוד סוגי עצים ידועים למעטים שנכרתו בערבות אפריקה ואמריקה הדרומית. בתור נגרים, רכישת גזעים פרוסים מספקת לכם מכלול עצום של יתרונות על פני פלטות עץ.

חיסכון כלכלי בעבודה בנגרייה

כשאתם רוכשים גזעים פרוסים אתם למעשה נמנעים מרכישה יקרה של פלטות שהוכנו במנסרות מובילות בעולם. רק בשל היותן של אותן מנסרות מפורסמות ובעלות שם מותג הפלטות שמוכנות שם נמכרות ביוקר רב, לעתים למעלה מהמחיר שדורשת העבודה. כשאתם מבצעים את הפיכת הגזעים לפלטות בעצמכם אתם לא משלמים תמלוגי מותג לאף אחד, אלא רק את מחיר הזמן שלכם.

שינוע קל של המוצר לנגרייה

ביחס לרכישת גזע שלם, מדובר על תמורה שרבים משוועים לה. גזע שלם מצריך שינוע סיזיפי ולא יעיל, פריסה על ידי הנגרים בתנאים לא תנאים של צפיפות ודוחק שיוצר הגזע הגדול, ולבסוף יישום של מלאכת השיבוב וההפיכה לפלטה. כשאתם רוכשים גזעים פרוסים, כל נושא התובלה, הפריסה הלא נוחה וכד' נחסך מכם, וניתן לעבור ישר למצב של עבודה על העץ כחומר גלם, שיבוב, החלקה וכל פעולה אחרת שתהפוך אותו לפלטה לשימוש מלאכותי.

שימור מיטבי של כל גזע פרוס

גזעים פרוסים שנרכשים במחסן עצים זוכים לטיפול המסור ביותר שצריך בתחום העץ. הגזעים מחוממים בתנור KD לשימור עצים, עוברים אימפרגנציה, עוברים שימון מחדש ונשמרים במכולות מבודדות אקלים, אשר גורמים לעץ שלא להיות מושפע ממנו כהוא זה. מכירתו מתאפשרת בקלות גם כאשר הוא סגור במכולות מסוג זה זמן רב, משום שכאשר זה קורה הוא לא מושפע מתנאי סביבה לחים, רטובים או חריגים בטמפרטורה ולכן הוא מתקבל ממש כמו ביום היבוא בנגרייה של הלקוח. לכן, זהו מוצר שמאד כדאי לרכוש במחסן עצים בשביל ליהנות מכל יתרונות האיכות.