גזעים פרוסים – פתרון רכש כלכלי של חומרי גלם לנגרים

גזעים פרוסים מאפשרים לכם ליהנות מחומר גלם איכותי וטבעי שאינו מוגש לנגרייה שלכם כפלטה מוכנה לשימוש. היתרון הוא שאתם רוכשים חומר שלמעט פריסה לא נעשתה עליו שום עבודת גימור, מה שמוזיל מחירים ביחס לרכישת פלטות. החיסרון הוא שזה מצריך עבודה שלכם כדי להפוך את זה לפלטות. למי המוצר מתאים ומהן אפשרויות הרכש?

המוצר מתאים לכל נגרייה בה סבורים כי הייצור אינו מסתיים רק בהדבקות עדינות

מי שמעוניין לרכוש רק פלטות ולעסוק בהדבקות – מוצר זה אינו מתאים לו. ואולם, מי שעובד עם מכונות שיבוב ונכון ליצור את הפלטות שלו בעצמו ירכוש גזעים פרוסים. יתרה מכך, כנגרים מקצועיים, לא תמיד תהיה לכם הסכמה עם מחסן העצים על הדרך בה המנסרה שנרכשו האייטמים פירשה את אופן הכנת הפלטות ולכן הכנתן לבד מהגזעים תספק לכם את רמת ההכנה שאתם מבקשים שתתהווה.

איכות חסרת פשרות של גזעים מכל העולם

מחסן עצים אינו כורת את הגזעים בעצמו אלא מייבא אותם ממדינות בהם התהליך קביל בשל ריבוי סוגי עצים. במדינות אפריקה ואמריקה הדרומית ישנם סוגים רבים מאד של עצים, חלק הלא קטן מיועד לכריתה. מנסרות ביבשות הללו מייצרות עצים למיטב מחסני העצים בעולם. מחסן עצים בישראל הוא אחד היבואנים של מוצרים אלו והם מתקבלים אצל הנגר בנגרייה באיכות חסרת פשרות, כשהם מוכנים לניסור, עיבוד והפיכה לפלטה, ציפוי ויישום כל פעולה מלאכותית אחרת.

סוגי גזעים שניתן להסדיר במחסן עצים

מחסן עצים מאפשר לכם להסדיר עצים מסוגים נבחרים כמו אגוז אמריקאי, אגוז אפריקאי, אלון, ועוד. הגזעים מחוממים בתנור KD ועוברים אימפרגנציה, שימון ושימור במכולות מבודדות אקלים, מה שמאפשר את שיווקם כמו חדשים גם אם זמן המדף שלהם ארוך בחדרי מחסן העצים.

יתרונות הנגר בעבודה עם גזעים פרוסים

תשלום מחיר לא יקר באופן יחסי לפלטות עץ והנאה ממוצר חדש שלא נעשה בו שימוש קודם. קבלה של הגזע בגרסה הטבעית, כמו שהיא הייתה בטבע. כל מלאכת שיבוב מקומית שתיעשה בנגרייה תביא לתוצאות הכי קרובות לאלו הטבעיות. בנוסף, הנגר נהנה מאיכות גזעים פרוסים חסרת פשרות שניתן למצוא רק במחסן עצים.