הדרך הבטוחה לבחירת מחסן עצים אמין לנגריות

בחירת מחסן עצים היא אחת החשובות והמשמעותיות ביותר שתעשו כנגרים או כבעלי פס ייצור מוצרי עץ. מחסן העצים הוא הספק החשוב ביותר שלכם כי טיבו מבטיח חומרי גלם איכותיים שניתן לסמוך עליהם בעת הייצור בפועל. מה מאפיין אותם? האם האיכות תלויה בעבודות השימור של המחסן? כיצד תוכלו לדעת שהמחסן מספק מוצרי איכות וגם מתחזק אותם כנדרש? כל מה שאתם צריכים לדעת על בחירת מחסן עצים – במאמר מידע אחד.

מחסן עצים לנגרים מצריך שימור עצים קפדני ועמיד בעומסי חום וקור קיצוניים

מחסן עצים המשרת נגריות חייב לבסס את פועלו על שימור העצים שהוא מחזיק. זה לא סוד שישנם עצים מאד חזקים המיועדים לרקיעות חזקות, דריכה ונשיאת משקלים משמעותיים ויש עצים עדינים שנועדו למידוף קל או ייצור שידות אחסון. שני סוגי העצים עלולים להיפגם אם לא שומרים עליהם כמו שצריך, מבודדים לחות, מדבירים מפני תולעי עץ וטרמיטים, ומבצעים כל פעולה אחרת שהעץ יישמר חדש כביום היבוא. מחסן עצים כזה צריך להיות הכתובת שלכם לאספקת עצים סדירה.

מחסן עצים שמבסס את פועלו על מגוון רחב של עצים – יתרון

התכנון היצירתי בנגרייה נעשה, כפי שאתם ודאי יודעים, ללא גבולות. ככה זה באומנות. ואם יש לכם הזמנה מלקוח שנקב בשמות של עצים, אתם צריכים לדעת שתהיה לכם כתובת להשיג אותם. מחסן עצים שמצהיר שהוא לא עובד עם רשימה גדולה של עצים עשוי מאד להצטיין במעט החומרים שהוא מחזיק אבל לא יהיה עבורכם כתובת שמישה יותר מדי פעמים. לכן, הכי פרקטי לעבוד עם מחסן עצים שעובד עם סוגים רבים של עצים, נפוצים כנדירים, ובכך תוכלו להבטיח שיש לכם אספקה של כל עץ שתבחרו להשתמש או שלקוח מסוים הזמין בעבודה הבאה שתייצרו למענו.

מחסן עצים שמגיש לנגר את העצים בעיבודים מוזמנים מראש – יתרון

אין ספק שהמנסרה היא החברה הטובה ביותר של הנגר, משום שהרבה מאד פעמים הוא פשוט לא תלוי בדרך בה יגישו לו את העץ. מחסני עצים רבים עונים בלי להתבייש שכאן זה לא נגרייה ומוכרים רק גזעים. אבל אם יש מחסן עצים שכן עוסק בעיבודים ומגיש את העצים על פי רצון הנגר, זה כמובן יתרון משמעותי מאד עבורו. הנגר יכול לקבל, במצב כזה, גזעים פרוסים, גזעים שלמים, קורות, בולים, גזירי עץ, שבבים, קליפות וכל עיבוד אחר שהוא צריך למען הייצור שלו. מקצר תהליכים ומוביל באופן המהיר ביותר ליצירת המוצר המבוקש.

wood2
20201020_150539