היתרונות של עץ עתיק מפירוקים ליצרני וצרכני מוצרי עץ

עץ מפירוקים הוא ללא ספק הרכישה המוצלחת ביותר לכל משתמשי העץ, מהנגרים היצרניים ועד הלקוחות הסופיים. עץ מפירוק פשוט מזמין לכל לקוח איכות חסרת פשרות של חומר הגלם ובמחיר נמוך בהרבה מזה של עץ חדש. מהם הפירוקים ומדוע הם מוזילים משמעותית את רכישת העצים שלכם?

עצים שפורקו משימוש קודם

עץ עתיק מפירוקים מבוסס על פלטות שפורקו משימוש קודם. הן היו בעבר גגות של כנסיות או בתי כנסת, שימשו כידיות של ספות וכורסאות, כסאות עתיקים ורכיבי אחסון מעץ. לדוגמה, עץ ששימש בעברו כבסיס להחזקת ארון שנרכש כדי להיות בימת ריקודים חוסך למפיק מאות שקלים על רכישת אותו עץ במצב חדש. והאיכות? אותה איכות בדיוק. העץ נעקר מכל מסמריו וברגיו, עובר תהליכי שחזור, לרבות מילוי חורי הברגה, ולבסוף נערך עליו רידוד ליצירת משטח אחיד שלא נראה מתוקן אלא חדש. העץ עובר תהליכי חיזוק מחדש כדי לייעד אותו שוב לשימוש ממושך.

מחירים חסרי תקדים עבור עצים מפירוקים

אין ספק כי גם לקוחות המבקשים לרכוש רהיטים וגם יצרנים המבקשים לרכוש עצי-בנייה נהנים כאן מיתרונות שנדיר למצוא בעצים חדשים. התמחור יקר פחות באופן משמעותי והוא מאפשר ללקוחות ליהנות מרהיטים חדשים ואיכותיים וליצרנים ליהנות מחומרי גלם משובחים שאם לא היו נמכרים מפירוקים היו מתומחרים ביוקר.

כך רוכשים עצים מפירוקים

עץ עתיק מפירוקים רוכשים במחסן עצים. מחסן העצים צריך להתמחות בשימור עצים לטווח ארוך כי לא כל הסחורה שיש על מדפיו מיועדת למכירה ביום האספקה. מחסן עצים המעניק לעצים שלו את תנאי השימור הנדרשים תוך מניעת חשיפה לחום, קור, לחות וגשם הוא הכתובת בשבילכם גם כלקוחות מוצריה ריהוט מפירוקים וגם כיצרני מוצרי עץ.

תכונות חשובות של מחסן העצים ממנו תקנו

עמידה בקשר עם מיטב מנסרות העולם, שיווק עצים בעלי עיצובים שונים – מבוקעים, מולבנים, וכד', שיווק ציפויי עץ איכותיים כדוגמת פורניר, והעמדה ללקוחות סופיים וליצרנים מבחר גדול של עצים מעוצבים לבחירתם. מחסן עצים שכזה מספק עץ עתיק מפירוקים באיכות ובהתאמה מדויקת לצרכיו של כל לקוח ויצרן. רכישת עץ עתיק מפירוקים במחסן עצים תסייע לכם להגשים את התמורות המבוקשות לכם בתחום העץ בקלות.