טיפים לבחירת מחסן עצים איכותי

מה חשוב לדעת כאשר בוחרים לעבוד עם מחסן עצים? למען האמת, שלושה נושאים מהותיים הם שנדרשים במקרה זה. מחסן עצים צריך לספק תכם שלוש תמורות שבלעדיהן לא ניתן לעבוד מולו. ראשית כל, הוא צריך להיות ניחן ביכולת לשמר עצים בקירור ובחימום ולדאוג לכך שהם יהיו חזקים וטריים גם כאשר הם מאוחסנים זמן רב ללא מעש. שנית, הם המחסן צריך לספק ללקוח סוגים רבים של עצים, אורן, אלון, ברוש, עצים אקזוטיים ועוד. שלישית, המחסן צריך לספק את העצים בתצורות להן זקוק הלקוח: כגזירי עץ, כפרוסות של גזע, כבולי עץ, כקורות עגולות ועוד. במקבץ הטיפים שלפניכם תוכלו ללמוד הכל על בחירת מחסן עצים מקצועי.

טיפ מס' 1 – ודאו שהמחסן ניחן ביכולות שימור אופטימליות של העצים שהוא מספק

חשוב לעבוד עם עצי בוטיק שהמחסן יכול לשמור עליהם. עצים אלו צריכים לשמש אתכם כחדשים גם אם הם סופקו לכם לאחר אחסון ממושך. בדרך זו אתם מבטיחים כי כל אספקה מאותו מחסן תוביל לתוצרי איכות טריים ולא תצטרכו לעסוק בשאלה כמה זמן העצים עמדו במחסנים. בכך אתם מבטיחים לעצמכם עצי איכות שישמשו אתכם זמן רב ובאיכות חסרת פשרות ללא דאגה לטיבם של העצים בכל פעם שמגיעה אספקה חדשה.

טיפ מס' 2 – ודאו שהמחסן מספק סוגים רבים של עצים

מחסן בו מודיעים לכם יותר מדי פעמים שאים להם עצים מסוג כזה או אחר כנראה אינו עשיר מספיק במגוון שלו. ניתן אמנם להיעזר בתכולה שלו במידה והיא איכותית והיא מה שאתם צריכים בשביל הפרויקט שלכם, אבל רצוי יותר לעבוד עם מחסן עצים שיש בו מגוון רחב שלהם ועל כן ניתן יהיה לספק בו כמעט כל חומר עץ שתצטרכו. כמה שיותר סוגי עצים – סימון שהמחסן איכותי ומקצועי יותר בשימור ובתפעול. בדרך כלל הדברים הללו הולכים בד בבד.

טיפ מס' 3 – תצורות עצים מרובות – יתרון

תצורות עצים מרובות מספקות כמובן יתרון מעשי משמעותי לעוסק. ניתן לספק עצים מגזע פרוס, בולי עץ, קורות, גזירים וכל תצורה אחרת של עצים אשר נדרשת עבורכם כבעלי פרויקטים. תצורות עצים מרובות ממחסן עצים מעידות על מקצועיות ועל יעילות השירות מול הלקוח.

20201020_151109
wood3
20201020_151124