טיפים לבחירת שירות אספקת גזעים פרוסים לנגרים

גזע פרוס הוא חומר גלם בסיסי לעבודה בנגרייה. הוא משמש ליצירת מוצרי עץ מכל סוג ומגיע לא מעובד, בגרסת הגזע הטבעית. היכן הכי מומלץ למצוא גזעים פרוסים איכותיים שנשתמרו היטב? במאמר זה נספק לכם את כל המידע על בחירת ספק השירות שישלח לנגרייה שלכם גזעים פרוסים באיכות טובה במיוחד.

טיפ מס' 1 – מחסן עצים – הכתובת המושלמת לגזעים פרוסים

  • רק במחסן עצים תוכלו להבטיח משלוח גזעים פרוסים איכותי שעברו אימפרגנציה ושימון ומוכנים לעבודת הנגר. במחסן עצים מתמחים בשימור ברמות הגבוהות ביותר ולכן שאלת הגעת הגזעים הפרוסים מהמנסרה בחו"ל למחסן פחות רלוונטית כשמדובר בספק ברמה שכזו. אם אתם צריכים לבחור חברת שירות שתשלח לכם גזעים פרוסים, מחסן עצים מספק את כל תמורות האיכות שאתם צריכים בשביל לדעת שיש לכם ביד מוצר איכותי.

טיפ מס' 2 – ודאו שניתן לשלוח גזעים במידות עובי שונות

לכל נגר – סגנון העבודה שלו וסוג שונה של מוצרים שהוא מייצר וישנה חשיבות לעובי הגזעים, בהתאם. ודאו שמחסן העצים עמו אתם עומדים בקשר עתיד לשלוח לכם עצים במידות עובי שונות על פי צורך. גמישותם של עובדי המחסן בנושא זה מאד חשובה על מנת להבטיח כי יישלחו אליכם עצים המתאימים למוצרים אותם אתם מבקשים לייצר.

טיפ מס' 3 – ודאו כי ניתן להזמין מהמחסן מגוון רחב של עצים

הזמנת גזעים פרוסים מעצים מסוגים שונים פשוט נדרשת כשמדובר בנגרייה. אתם לא יכולים לדעת מה תהיינה דרישותיו של הלקוח הבא ובאיזה עץ ניתן יהיה לייצר את המוצר הבא שאתם מבקשים לבנות. חשוב שתמיד יהיה זה עץ בעל רמת עמידות שתתאים למה שאתם מבקשים לייצר, או לחילופין, עת מסוג מסוים אם הלקוח ביקש זאת מפורשות (למשל מטעמים עיצוביים).

טיפ מס' 4 – בדקו מחירי עלות משלוח ומוצרים

חשוב לבדוק מהו המחיר לגזע פרוס בודד והאם ישנו תמחור סיטונאי למשלוח מורחב של גזעים פרוסים. ככל שהעלויות תהיינה מתגמלות יותר בסיטונאות, כך מאותו מחסן עצים מומלץ יותר להזמין את הגזעים וליהנות מתנאי חיסכון. בדרך זו אתם יכולים להבטיח כי עלויות הבנייה שלכם תפחתנה ואספקת העצים בפועל תהיה יעילה יותר מאשר בעבר.