טיפים לרכישת גזעים פרוסים מן המעלה הראשונה

אם גם אתם הגעתם למסקנה שאינכם צריכים להזמין גזע שלם או חצי גזע או מנת שתהיה עבודה בנגרייה שלכם, אלא לדאוג לאספקת מידת העובי המתאימה למוצר שאתם מייצרים, במאמר זה נלמד כיצד לעשות זאת ולדאוג להזמנה שהכי תתאים לכם. המוצר שאתם מחפשים נקרא "גזעים פרוסים" וכשמו כן הוא: הוא מסופק לכם בצורה של הגזע שנכרת, אבל החלקים שמקבלים הם פרוסות שלו מלמעלה למטה או מלמטה למעלה, בטור. בדרך זו ניתן לשלוף חתיכה שטחה מהגזע ולעבוד איתה ישירות במקום להשקיע רבע עד חצי יום עבודה בניסור הגזע השלם ובהפרדתו.

טיפ מס' 1 – פנו למחסן עצים מקצועי

רק במחסן עצים מקצועי תוכלו לדאוג לעצמכם לגזעים פרוסים מן המעלה הראשונה. גזעים פרוסים אלה שמורים היטב, יובאו ממיטב המנסרות באפריקה, עברו אימפרגנציה ושימון לשימוש  מלאכותי ארוך טווח, ועל כן מוכנים לשרת את כל הנגריות שיבצעו את היבוא. רכישת הגזעים במחסן עצים זה תספק לכם את המענה הטוב והאיכותי ביותר עבור איכות חומרי הגלם שלכם.

טיפ מס' 2 – ודאו כי מחסן העצים מחזיק בסוגי חומרי גלם רבים

בדרך זו אתם מוודאים שיש ביכולתכם לשרת לקוחות שהזמינו מוצר מעץ ספציפי ולדאוג ליצירת המוצרים עליהם צבאתם זה מכבר. אינכם יכולים לדעת באיזה עץ תצטרכו להשתמש מחר ואיזה מהם תצטרכו להסדיר בעוד 10 ימים ולכן מחסן עצים שיש לו גזעים פרוסים מכל או לפחות מרוב סוגי העצים החשובים הוא הכתובת שלכם לאספקה מהירה ויעילה. רק שם תוכלו למצוא גם את האזוטריים שבסוגי העצים ולא לתת למציאות המקצועית להפתיע אתכם בהישארכם Empty handed מבחינת מענה.

טיפ מס' 3 – ודאו כי מחסן העצים מספק את הגזעים במידות הנבחרות

חשוב לוודא כי גזעים פרוסים מטעמו של מחסן עצים מסופקים במידות שנבחרו על ידיכם כנגרים או עובדי הנגרייה. בדרך זו תוכלו להסדיר גם חומרי גלם דקים למוצרים הקטנים וקלי המשקל וגם חומרי גלם עבים למוצרים תעשייתיים כבדי משקל. מחסן עצים מסוג זה מאפשר לכם לעבוד תמיד עם כל סוגי העצים ולא להגבילכם בסוגי המוצרים שאתם מבקשים לייצר בפועל, בין אם הם קלים או צפויים לספק פתרון עבור משקלים כבדים.