טיפים מקצועיים לבחירת פלטות עץ לנגרים ויצרנים

פלטת העץ היא חומר הגלם הבסיסי ביותר לכל נגר, בין אם הוא עובד בודד ובין אם הוא חלק מכוח עבודה רחב בפס ייצור בחברת שבבים גדולה. האם לבעלי הנגריות משתלם לרכוש פלטה שעובדה מגזעי העצים על ידי עובדי מחסן עצים? או שמא מומלץ לרכוש את הגזע עצמו ולעבוד לבד? בהנחה שהחלטתם לרכוש את הפלטות, כיצד מומלץ לעשות כן?

קדימון: רכישת פלטה או גזע לשיבוב עתידי?

אנו ממליצים לתכנן את הרכישה בהתאם למשאבי הזמן שאתם מעוניינים להשקיע בייצור. אם המתכונת היא זמן מינימלי, כאשר החשיבות לכסף פחוּתה מחשיבות הזמן, מובן שהגישה הכי פרקטית היא לרכוש את הפלטות משובבות. אין טעם לרכוש גזע עץ ולעבוד שעות על גבי שעות כדי להפכו לפלטה, כשאפשר שמישהו אחר יעשה זאת בשבילכם. מאידך, העלויות הגבוהות והתקדמות תעשיית השיבוב בשנים האחרונות, הביאו נגרים רבים להחלטה לרכוש את הגזע, למשל גזעים פרוסים לעבודה עתידית. בכך, הם מבצעים את מלאכת השיבוב בעצמם וחוסכים בעלויות לרכישת פלטות עץ מוכנות.

טיפ מס' 1 – רכישת פלטות עץ חדשות – עוצמה, עמידוּת ואיכוּת טובה במיוחד

פלטות עץ חדשות מספקות לכם את כל מה שאתם צריכים בשביל עבודה בטוחה וחלקה ותוצרים מן המעלה הראשונה בכל היבט. באמצעות פלטות עץ חדשות אתם יודעים שבחרתם במוצרים הטובים ביותר, במיוחד אם פניתם אל מחסן עצים המתמחה בייבוא ממנסרות באפריקה, היבשת עם סוגי העצים הרבים ביותר בעולם.

טיפ מס' 2 – פלטות עץ מפירוקים – זולות ואיכותיות

ניתן להוזיל את מחירי העלויות באמצעות רכישת פלטות עץ מפירוקים. אם בחרתם בקפידה את מחסן העצים הממונה, אתם יכולים להבטיח כי על אף השימוש יד שנייה ומעלה שאתם עושים, יתקבלו מוצרים עמידים וחזקים מאד, ממש כמו יד ראשונה. מחסן עצים שמעביר אימפרגנציה ושימון מחדש פלטות עץ משומשות, ומעביר אותן תהליך החלקה משמיש אותן כחדשות וגם מוכר שלא ביוקר בעקבות השימוש החוזר והעובדה שבוצע פירוק כדי לייב את הפלטה. לכן, כאשר הרכישה מתבצעת במחסן עצים היא גם איכותית וגם כלכלית ובמקרה של רכישת מפירוקים – גם לא יקרה. כאשר מכלול כה רחב של יתרונות מתנקז לרכישה שלכם, מומלץ מאד לבחון אותה לעומק כמסלול קבע להסדרת חומרי גלם בנגריות.

P1177371
P1177488
20201103_142120