כך מומלץ לבחור מחסן עצים לאספקת עצים שוטפת לעבודה

בחירת מחסן עצים היא משימה שכל יצרן עץ צריך להכיר מקרוב. עליו לדעת למצוא את הספק בו הוא בוטח כדי לקבל את העצים להם הוא זקוק לעבודתו השוטפת גם באיכות וגם ללא עיכובי אספקה. אז מה באמת חשוב לדעת  על מחסן העצים שלכם? במאמר זה נביא מספר אנקדוטות חשובות לגיבוש בחירת מחסן העצים עמו מומלץ לעבוד.

שימור עץ אחראי לטווח ארוך – חובה

חשוב לשאול את הנהלת המחסן כיצד נשמרים העצים. סביר להניח כי לא כל העצים שמגיעים למחסן נמכרים ביום הפריקה, ולכן נדרשת תקופת שימור אשר אם היא לא מיושמת כהלכה העצים עלולים להינזק, לספוג לחות ולהירקב. חשוב לוודא כי מחסן העצים עמו אתם עובדים מספק את העצים כשהם שמורים היטב ומוגנים מגשם, לחות והשפעות חום וקור. חשוב לוודא שמתבצע שימור מפני מזיקי עץ.

עמידה בקשר עם מנסרות מובילות ברחבי העולם

זהו פרמטר שמאד חשוב לבדוק אותו. המנסרות הן ספקיות העץ של מחסני העצים ולכל מנסרה – הסיפור שלה. ישנם מחסני עצים שעובדים עם מנסרות באפריקה, בהן העצים הנדירים ביותר בעולם נגזמים ונשלחים לכתובות ברחבי העולם. הדבר חוסך לכם כיצרנים את הצורך להתעניין בחוץ ואחרי הכל – הלקוחות שלכם ירצו לדעת שיש לכם עצים נדיריפ ושאתם יחידים מסוגכם. מחסן עצים שעושה בשבילכם את העבודה ומייבא את העצים ישירות ממנסרות באפריקה הוא בהחלט מחסן עצים שכדאי לעבוד איתו. הוא חוסך לכם מסעות ארוכים ומביא לפתח הנגרייה שלכם את העצים הנדירים והאיכותיים ביותר בעולם.

מבחר גדול של עצים זמין תמיד על המדפים

מחסן עצים צריך לספק ליצרנים עמם הוא עובד אפשרויות בחירה מגוונות של חומרי גלם. לא כל עץ מתאים לכל משימה. ישנם עצים המתאימים לשימוש פנימי וישנם עצים המתאימים לבניית רהיטי גן. ישנם עצים המשמשים לעיצוב ישיר של הבית אל מול עצי מילוי לספות וכורסאות. המלאי תמיד צריך להיות זמין. כמו כן, על מחסן העצים לספק לנגריה את רמות הגימור הגלם עמן היא עובדת. ישנן נגריות שעובדות עם פלטות מוכנות ומבצעות מסמור, הברגה והדבקות עדינות בלבד וישנן נגריות שעוסקות גם ברידוד חומר הגלם לפלטה ובכך מייצרות אותה בעצמה. מחסן עצים צריך להחזיק בשני סוגי עיבודי העץ לצורך כך.

מחסן עצים אלון אירופאי