כל מה שצריך לדעת כדי לבחור מחסן עצים

מה באמת חשוב לדעת על בחירת מחסן עצים? תעשיינים ויצרני ריהוט מתמודדים עם השאלה הזו חדשות לבקרים, אבל האם ידעתם כי מחסן עצים יכול לשמש גם אתכם? כן, אתכם, הלקוחות הסופיים שעומדים לפני רכישת ריהוט ביתי. מחסן עצים לא משווק רק חומרי גלם אלא גם מייצר ריהוט איכותי אותו הוא משווק לחובבי עץ מושבעים שיודעים להעריך איכות. אז איך מודדים אותה וכיצד יודעים מאיזה מחסן עצים הכי כדאי לקנות?

ייצור מגוון של ריהוט איכותי

כבר בעיון הראשוני בקטלוג הריהוט של מחסן העצים, כשרואים מגוון יצירות ריהוט, חלקן שייכות לז'אנרים עתיקים וחלקן מתאימות לעיצובים מודרניים, ניתן לחזות בסבירות מאד ודאית שאת הריהוט שלכם תמצאו שם. מחסן עצים שעובד עם מגוון יצירות עץ הוא מחסן שעובדיו מבינים מהו עץ, יודעים כיצד לתחזק אותו ומעסיקים את מיטב המוחות בתחום הנגרות. זהו מחסן עצים שכדאי לכם להיות לקוחות שלו בתחום הריהוט.

שיווק עצים בכל רמות הגימור

החל מהתוצאה הגולמית ללא התערבות תעשייתית, הגזע, כלה בגזע פרוס דק ועד לפלטות עץ מוכנות ומהוקצעות לשימוש, עובדיו של מחסן עצים צריכים לספק את העצים שלהם בכל רמות הגימור. חלק מהחברות התעשייתיות מעסיקות נגרים ועל כן משתלם להן יותר לרכוש עצים גולמיים מאשר להשקיע כסף בנגרות ממפעל חיצוני. חלק מהחברות מתמחות רק בהערכת עצים ושיווקן ועל כן שירות הנגרות והקצוע העץ חייב להיות חלק מהאספקה השוטפת שלהן. לכן, מחסן עצים טוב הוא מחסן שיודע לעבוד עם כולם, החל מלקוחות ביתיים, כלה באנשי שיווק עצים ועד לתעשייני עץ המייצרים לבד את הרהיטים וזקוקים רק לחומרי גלם.

ידע מעשי בתחזוקת עצים שוטפת

ברור כי מקבלי ההחלטות מטעם מחסן עצים לא יכולים, גם אם זו השאיפה, למכור כל תכולה שמגיעה אליהם ביום אחד. רוב התכולה נמכרת לאחר תקופה לא קצרה שהעצים שכבו על המדפים. לכן, נדרש ידע בשימור ותחזוקה, כך שהעצים יישמרו כחדשים כפי שהתקבלו בעת רכישתם ממנסרות. תחזוקה זו תוכל לאיין את השאלה "כמה וותיק העץ שקונים" משום שישנן דרכי שימור למניעת כניסת חום, קור ולחות, שיכולות לגרום לכל עץ להיות חזק ויציב כמו חדש. זו צריכה להיות היכולת מספר אחת של כל מחסן עצים עמו תעבדו.