כל מה שצריך לדעת על בחירת מחסן עצים

מחסן עצים אינו רק מקום בו מאחסנים עצים. הוא צריך לספק לנגרים ולבעלי הפרויקטים השונים את כל מה שהם צריכים כדי להתקדם במה שהם עושים. אז כיצד יש לבחור מחסן עצים, אתם שואלים? במאמר זה נענה על שאלה זו, אשר מבוססת על לא מעט פרמטרים. ניגע בחשובים ביותר שבהם, כאלו שבלעדיהם לא ניתן לממש את בחירת המחסן. כאשר אתם נמצאים לפני בחירת מחסן עצים עליכם לוודא שהוא מספק את התמורות הבאות.

שימור אופטימלי של כל התצרוכת גם לזמן ממושך ובתנאי אקלים לא טובים

שימור הוא אחד הנושאים החשובים ביותר במחסן, אם לא החשוב שבהם. שימור עצים כנדרש מאפשר לכם לבטוח במחסן בעצים שלא חשוב מה תהיה התצרוכת וכמה זמן היא הוחזקה במחסן, היא תמיד תתקבל טרייה, חזקה ומוכנה לשימוש, ללא בליל רקב.  רק מחסן עצים שמתמחה בשימור ברמה כזו יכול להיות ספק שלכם. מחסן עצים ששומר על העצים מתולעים, טרמיטים וטפילי עץ מהווה את הבסיס להתקשרות עמכם משום שבעשותו כן אתם יכולים לבטוח באספקה כשהיא מגיעה ולא לתהות האם העצים יציבים או איכותיים מספיק, אלא לדעת שכך הדבר ותוכלו להוציא את הפרויקט במועד, ללא עיכובים.

עבודה עם עצים מגוונים על פי רצון הלקוח

הלקוח צריך לזכות את עצמו בעצים מגוונים שכן לא ניתן לדעת, במיוחד אם הנכם נגרים, באיזה עץ תצטרכו להשתמש. רצוי לעבוד עם מחסן עצים שיש בו את המענה המלא לכל סוג של עץ שבכוונתכם להשתמש. מחסן שמצהיר יותר מדי פעמים שאין לו סוגים מסוימים של עצים עשוי אמנם לעשות עבודה מקצועית בשימור אבל לא לספק את המענה ביעילות. מחסן שיש בו עצים מרובים ומגוונים בהכרח מתמחה גם בשימורם, שכן עבודה עם סוגים כה רבים של חומרים, ביניהם נדירים ואזוטריים, מצריכה רמה כזו של ידע. לכן, עם מחסן עצים כזה מומלץ לכם מאד להתקשר כאשר אתם זקוקים לעצים חדשים.

מחסן עצים המספק עצים בתצורות שונות

דבר נוסף שצריך להכיר הוא תצורות עץ. נכון, מנסרה פותרת כל דבר, ומה שחשוב הוא חומר הגלם. אבל אם מחסן עצים מספק לכם גזעים פרוסים, גזירים, קורות, בולים וכד' – למה לא ללכת בדרך הקצרה? מחסן עצים שמספק עצים על פי תצורות ידועות מראש ללא ספק הופך את עבודת העץ שלכם ליעילה בהרבה מכזו בה מסופק רק חומר הגלם במצבו הגולמי.

שולחן עץ מלא 6
שולחן עץ מלא 3
שולחן עץ מלא 2