מדרגות מעץ בעיצובים מיוחדים – כאן תוכלו למצוא אותן!

אם אתם בונים בית ומה שחסר לכם הוא עיצוב המדרגות, במחסן עצים תמצאו את כל הפתרונות! אנו משווקים סוגים שונים של מדרגות שעשויים להתאים ליזמות הבניה שלכם. המדרגות מעוצבות בדרכים שונות, חלקן בקו ישר וחלקן בספירלה מבנית וניתנות להטמעה בפרויקטי בינוי קיימים כאמצעי משלים.

רכישת מדרגות מעץ במחסן עצים – תקניות ובטוחות לשימוש

כשאתם לקוחות מדרגות של מחסן עצים אתם לא מקבלים רק מדרגות מעץ גולמי אלא גם ממתכות, אבן ועוד סוגים רבים של חומרי איכות שנבחרו בקפידה. עיקרי עבודת המחסן הם בתחום העץ, אבל כשרוכשים מדרגות ניתן להסדירן גם שלא מחומר זה. כל גרם מדרגות שמוצע למכירה נבדק ונמצא 100% תקני במבחני תקינה מערביים נוקשים ובכפוף לתקן הישראלי.

עיצוב מדרגות מעץ במחסן עצים

כאשר אתם מעוניינים לעצב מדרגות מעץ במחסן עצים, הדבר בא לידי ביטוי בקלות באמצעות הדמיית מחשב ייחודית אשר באמצעותה ניתן יהיה לבחור בקלות את הדגם המבוקש לדידכם. הדמיית המחשב מציגה מדרגות בצבעים ובצורות שונות ועל כן הבחירה קלה ופשוטה מאד ליישום בפועל. מדרגות מעץ ממחסן עצים מספקות לכם את כל מה שאתם צריכים בשביל להשלים את התמונה הכוללת במבנה. באמצעות הדמיית מחשב ייעודית ניתן לזהות בקלות את הדגם המשלים עבור המבנה שלכם ולהסדיר את בחירתו והתקנתו.

בחירת דגם מדרגות מעץ נדרש

את דגם מדרגות העץ במחסן עצים ניתן להסדיר באמצעות בחירה מהדמיית המחשב. ניתן גם להזמין שיחת ייעוץ כדי לוודא שאותו דגם של מדרגות מעץ אכן מתאים לכם, ניתן לבחור, כאמור, גם דגם שאינו עשוי עץ כמדרגות מבנה או לבחור בעץ צבוע בצבעים אחרים שאינם חומים אדומים או כתומים. את הבחירה הסופית מיישמים בהדמיית מחשב, כולל קנייה ומתזמנים התקנה.

היתרונות של מדרגות מעץ במחסן עצים

100% תקניות, עיצובים מגוונים, ניתן לקבל מענה גם עבור גרם ספירלי וגם עבור גרם ישר, ניתן לקבל עיצובים בכל הסגנונות, החל מעץ ועד הכי מודרני, ויישום הבחירה של המדרגות קל לאין שעור ומתבצע על בסיס תמונת מחשב מונפשת המדמה את דגם המדרגות האמיתי. בכך, קל מאד לקדם את הסדרת המדרגות החדשות.

wood2
wood2-3
wood2-2