מדרגות מעץ רוכשים במחסן עצים ונהנים מ- 100% יציבות, עמידות ועיצוב חסר פשרות

אין ספק שאחת התשתיות החשובות במבנה הרב או הדו קומתי היא המדרגות. מדוע מומלץ במיוחד לרכוש מדרגות מעץ ממחסן עצים? מהו היתרון שלהן ביחס למדרגות אחרות? מדרגות מעץ ממחסן עצים מהוות את הפסגה בתחום תשתיות העץ הן מבחינה עיצובית והן בפאן הבטיחותי הפרקטי. מדרגות מעץ מטעמו של מחסן עצים מספקות לכם את כל מה שאתם צריכים  בשביל ליהנות מ- 100% עוצמה הן בעיצוב מרהיב עין והן ברמת הבטיחות שתחושו בפועל.

בחירה עיצובית מגוונת של דגמי המדרגות

כשאתם במחסן עצים, העיצוב של המדרגות אפשרי למימוש במגוון רחב של דרכים. כל אחד מדמיין את העץ על פי ראות עיניו. יש מי שיחשוב שעץ מבחינתו זה משטח בעל צבע אחיד ויש מי שיראה ביקועים שחורים כחלק מחזות העיצוב שלו. יש מי שיעדיף עץ מפוספס ויש מי שייהנה מגימור חד גוני ללא פסי עץ. יש מי שיעדיף עץ בהיר ויש מי שיכמה מאד לעץ כהה. היתרון של מחסן עצים הוא שמוצר כמו מדרגות מעץ ניתן לעצב באיזו דרך שרוצים המחסן עומד בקשר עם מיטב היצרנים מהמנסרות באפריקה ובארה"ב ודואג להשלמת העיצובים המבוקשים לכל סוגי הלקוחות.

דריכה איכותית וביתית המספקת הרגשה נעימה ביותר

אחד היתרונות של עץ הוא שהוא אינו מושפע מטמפרטורות קרות וגם כאשר חם בחוץ הוא לא מתחמם בקצב מהיר. כחומר בעל איכות הבידוד הטובה ביותר בתחום התשתיות הוא שומר על טמפרטורה הכי קרובה לקבועה, מה ששם את קצב ההתחממות וההתקררות שלו ברף נמוך מאד. המשמעות היא שדריכה עליו גם כשבחוץ שוררות עונות הקיצון תאפשר הרגשה ביתית ונעימה תמיד. זהו ללא ספק יתרון ביחס לדגם מדרגות מעץ מקרמיקה, אבן טבעית או כל סוג אחר של חומר שמושפע יותר מהנעשה בחוץ ברמה האקלימית.

עמידה בכל התקנים הישראלים והמערביים באופן חסר תקדים

אם אתם זקוקים, ברכישת המדרגות שלכם, להסדרת אכלוס המבנה בטופס 4, דגם שנרכש במחסן עצים יספק תמורה זו. מה שמעטים יודעים הוא שהוא יספק הרבה למעלה מכך: עמידה בתקני בטיחות מערביים מחמירים לנשיאת משקל חורג, עמידה בעומסים כך שלא ייווצרו סדקים ושברים כתוצאה מרקיעה חזקה, ועוד. כשאתם רוכשים מדרגות מעץ ממחסן עצים אתם מבטיחים 100% עמידות, שרידות ועמידה בכל תקן בטיחות אפשרי.