מה חשוב לדעת לפני שבוחרים מדרגות מעץ להתקנה בבית בבנייה? כל המידע

אם אתם בונים בית דו קומתי וזקוקים להשלמת מדרגות מעץ, במאמר זה נספק לכם את כל המידע שאתם זקוקים לו על מנת להגיע אליהם ולדעת שבחרתם משהו איכותי שיתאים לסגנון בנייתכם. מדרגות מעץ הם כלי חשוב מאין כמוהו להשלמת מבנה דו קומתי. גם אם ישנו מעלון במבנה, מדרגות הן דרישות תקן חד ערכיות. החל מהקוטג'ים הדו קומתיים ועד לרבי הקומות הכבירים ביותר בעולם, תמיד יש מדרגות לצד המעלית, ואסור שלא יהיו. רק הן משמשות למילוט בזמן חירום ולכן שאלת נחיצותם אינה יכולה להוות נושא לדיון או לפרשנות. מדרגות מעץ בוחרים באיכות, וכך תוכלו ליישם זאת הלכה למעשה.

מחסן עצים – הכתובת הבלעדית לרכישת המדרגות

מחסן עצים אינו רק מספק לכם חומרי גלם אלא פשוט בונה את המדרגות עבורכם, כשמה שנשאר לכם הוא להניח אותן על תשתית הבטון החפורה שהוכנה מראש. מדרגות מעץ ניתנות להתאמה בשלל דגמים, עיצובים וסוגים אשר יידונו במאמר זה ויאפשרו לכם לבצע את ההתאמה הטובה ביותר אשר נדרשת למבנה שלכם.

בחרו בסוג המדרגות המתאים למבנה הבנוי

יש קבלנים שבונים גרם ספירלי עם בטונדות בצורת חצי גורן שמתהפך בעלייה ובירידה, וסובב סביב ציר או עמוד. לעומתם, ישנם קבלנים שבונים את הגרם בקו ישר ולינארי. יש לבחור בדגם מדרגות מעץ המתאים לתשתית הבנייה שלכם על מנת שלא תצטרכו לעשות התאמות אלא פשוט להניח על הבטון ולדעת שיש לכם מוצר שמתאים למבנה.

בחרו בעיצוב מדרגות מעץ אשר נדרש למבנה הבנוי

העיצוב הוא שאלה של דרישות הלקוח. אנו בטוחים כי מי שעבורו אתם בונים את הבית ביקש מכם לדאוג למדרגות צבע עץ או צבע לבן, צבע שחור או צבע בזלתי רך (גרסה מעודנת של השחור הטבעי) וכמובן שהוא עשוי להזמין כל צבע ומרקם אחר. באמצעות הדמיית מחשב של מחסן עצים קל מאד להתחקות אחר דגם מדרגות מעץ המתאים לדרישתו של הלקוח. יתרה מכך, ניתן לבדוק זאת בזמן אמת בהיותכם בבית הבנוי שלו ולהסיק האם העיצוב אכן מתאים לדרישותיו, לעדכן אותו ואם הוא לא מרוצה מתמונת ההדמיה, לפעול לבחירת מוצר שיחדד יותר את שאיפותיו.