מה צריך לדעת לפני הזמנת גזעים פרוסים ממחסן עצים?

בחירת גזעים פרוסים ממחסן עצים היא הכדאית ביותר עבור נגרים. כשאתם בוחרים גזעים פרוסים במחסן עצים אתם נהנים מיתרונות רבים שלא תמצאו במקומות מכירה באינטרנט. מאידך מחסן עצים חוסך לכם נסיעות מרוחקות לאירופה ולאפריקה בחפשכם אחר העצים שמתאימים לכם.

הזמנת גזע פרוס על פי מידה

גזע פרוס אינו מוצר שהעובי שלו הוא סטנדרט. יש נגרים ששיטת העבודה שלהם היא ריבוי גזעים פרוסים דקים והדבקתם ויש נגרים שמעדיפים לעבוד עם חומר גלם עבה ככל שניתן. כל נגר ושיטת העבודה שלו. אם גיבשתם את שיטת העבודה המועדפת, ניתן להזמין גזעים פרוסים במידת העובי המבוקשת. מחסן עצים צריך לספק לכם שירות זה ולא לנקוט בגישת הסטנדרט בה כל הגזעים משווקים באותה מידת עובי.

הנאה ממבחר עצים, כולל הנדירים ביותר שבהם

אחת התכונות החשובות של ספק גזעים פרוסים לנגריות היא היכולת לספק עצים נדירים שיובאו ממקומות באירופה, באפריקה ובצפון ודרום אמריקה. כאשר חומרי הגלם שלכם נדירים אתם יכולים לחדש המון ללקוחות הסופיים שלכם ולייצר עבורם מוצרים מיוחדים. מחסן עצים העומד בקשר עם מנסרות ברחבי העולם ללא ספק מהווה יתרון עצום עבורכם מבחינה זו.

בחירה בספק איכותי ואחראי הבקיא בשימור עצים – חובה

אחת הטעויות של רבות מהנגריות בארץ היא אי ביצוע בדיקה בנושא זהו, והסתמכות על מחסני עצים בהם רמת השימור אינה גבוהה. התוצאה היא פחת נצבר מהיר, עבודה לא נוחה על הגזעים, ועוד. חשוב לבחור גזעים פרוסים רק במחסן עצים בו מתבצע שימור הרמטי מלחות, גשם, קור וחום תוך דאגה לכיסוי ראוי ומקצועי של העצים. הנחת העבודה היא שהמכירה לא מתבצעת ביום האספקה ולכן מקבלי ההחלטות במחסן העצים צריכים לדאוג לשימור ארוך טווח של הסחורה.

ייעוץ והכוונה במהלך הרכישה

חשוב כי מחסן העצים ממנו אתם רוכשים גזעים פרוסים ילווה אתכם במהלך הרכישה, ייעץ ויכווין לגבי עצים שכדאי לרכוש. גם אם אתם נגרים מנוסים, תמיד יש עצים חדשים שכדאי להכיר ולהתעדכן לגביהם, חלקם נדירים במיוחד וידועים למעטים. מחסן עצים המבין את צרכי הלקוח שלו יוכל לספק לו גזעים פרוסים למען מטרת הייצור לה הם מיועדים.

 

woodsliced1
woodsliced3