מחסן עצים לנגרים – כל מה שצריך לדעת בכדי לבחור אותו

בחירת ספק עצים היא אחת התמורות החשובות שכל נגר חייב להכיר. על מנת לדעת לאיזה מחסן עצים כדאי לכם לפנות, מומלץ להכיר מספר אנקדוטות חשובות בתחום הזה, בדגש מיוחד על הנעשה בישראל. בשל היעדר סוגי עצים רבים וחשובים, המשק ברובו מתבסס על יבוא ולאחר מכן, על תמורות חשובות שמחסני העצים צריכים לבצע לאחר שהשלימו אותו.

היבוא הנדרש ממחסני עצים

מומלץ לכוון למדינות ויבשות בהן ישנם סוגים רבים של עצים אקזוטיים בעלי גזעים עבים ברמות קושחה שונות ותכונות חומר מגוונות. מגוון כה רחב של עצים ישנו, בסופו של דבר, בעיקר באפריקה. היבשת נהנית ממאות זנים של עצים, חלקם משויכים לתתי משפחות בעלות תכונות משותפות. לכן, מחסן עצים מוצלח חייב לעמוד בקשר עם מנסרות מובילות ביבשת. גם בארה"ב ניתן למצוא מנסרות בוטיק העובדות עם עצים נדירים שמוצאם בדרום יבשת אמריקה.

הטיפול הנדרש מהעצים המיובאים

מחסן עצים מקצועי חייב להסב לתצרוכת שהוא מייבא את הטיפול המושלם, שבסופו של דבר ישרת אתכם כצרכני חומר הגלם. הוא צריך לספק לעצים המיובאים אימפרגנציה, שימון ולשמור על העצים בבידוד אקלימי בתוך מכולות וחדרי מחסן ייעודיים. בדרך זו ניתן להעמיד עצים למכירה גם אם ההגעה שלהם התרחשה לפני חודשים רבים ואפילו לפני למעלה משנה, כשהם כמו חדשים.

דרכים להוזלת התצרוכת עבור הנגריות

כנגריה, אתם כנראה תחפשו תצרוכת זולה מבלי שהורדת המחיר תפגע באיכות של מה שאתם קונים. ישנן 2 דרכים לעשות את זה: או לרכוש, במקום פלטות עץ בעלות עיבוד מלאכותי, את הגזע המקורי, כשהוא פרוס. פרוסות גזע מורידות מחיר אך מצריכות שאתם, כנגרים, תבצעו את מלאכת ההפיכה לפלטות לשימוש מלאכותי עתידי. האם הזמן שלכם שווה פעולה זו? אם כן, גזעים הם חומרי גלם שמאד משתלם לכם לקנות. הדרך השנייה היא לרכוש את הפלטות מפירוקים של גגות, סטודיו מעץ שפורק, צריחי כנסיות וכד'. פירוקים אלו מוזילים עלויות ובכך מאפשרים לכם לרכוש פלטות איכות ברמה שכמעט לא נופלת מזו של תצרוכת חדשה לגמרי. כמובן שפלטות חדשות הן גולת הכותרת ברכישת עצים מטעם מחסן עצים, כי לא צריך לעבד אותן והן חדשות. החיסרון מתבטא במחיר יקר ביחס ליתר התצרוכת.

מחסן עצים אגוז אמריקאי 2