נושאים שכדאי להכיר כשבוחרים פלטות עץ לייצור רהיטים

בחירת פלטות עץ היא אחת החשובות שתעשו במהלך ייצור רהיטים. פלטות עץ הן הבסיס לכל פריט שתייצרו, החל מבסיסים של ארונות וכונניות ועד דלתות ובסיסי ישיבה. מה צריך לדעת על בחירת פלטות מעץ? כיצד תוכלו להבטיח שביצעתם בחירה איכותית? כל מה שצריך לדעת על פלטות עץ במאמר מידע אחד.

בחירת פלטות עץ צריכה להתבסס על מחסן עצים איכותי

מחסן העצים שמספק את הפלטות צריך להיות ניחן במספר תכונות שצריכות לגרום לכם לבטוח בו: בהנהלת המחסן דואגים לשימור יסודי של פלטות עץ, שכן הנחת העבודה היא שלא כולן נמכרות ביום האספקה השוטפת. גם אם תרכשו פלטות עץ שנשארו זמן רב על המדפים, עליכם להבטיח כי מדובר במוצרים איכותיים. שנית, מחסן עצים שעובד עם מנסרות בוטיק ברחבי העולם, כולל במקומות אקזוטיים כמו אפריקה מאפשר לכם מבחר גדול של פלטות עץ ידועות למעטים ובכך תוכלו לחדש בכל עת ללקוחותיכם.

הפלטות צריכות להתבסס על צרכי הייצור שלכם

ישנן פלטות עץ לייצור כסאות, ספות וכורסאות וישנן פלטות עץ לארונות. פלטות עץ צריכות להתאים לייעוד שלהן. הדבר מתבטא במספר נושאים: חוזק, עמידות, יכולת לשאת משקלים כבדים ורגישות ללחות, עליה נדון בהרחבה בפרק הבא של מאמר זה.

פלטות עץ לייצור רהיטי גן – יתרון

כמובן שאם אתם יצרני רהיטי גן, פלטות עץ שאתם צריכים יבוססו על אי רגישות ללחות, חום, קור וגשם. הלקוח הסופי צריך לבטוח במוצר שלו ולדעת שהוא משתמש בתשתית עץ חזקה להצבה בחוץ. לשם כך, חשוב לעבוד עם עצים המיועדים להצבה בחוץ, בעלי צפיפות חומר גבוהה המאפשרת עמידות ארוכת טווח. מחסני עצים המספקים עצים מסוגים אלו מהווים יתרון עבורכם כיצרני רהיטי גן.

מבחר עצים לעיצוב הרהיטים

אל תשכחו שאתם לא רק יצרני רהיטים, אתם בפועל גם המעצבים שלהם. רהיטים הם מהאובייקטים הבודדים שמעוצבים כבר בבנייה, בעקבות הצורות, הגילופים והחריטות המיוחדות. גם עיצוב מודרני חלק ללא אלמנטים נוספים היא דרך התבטאות אומנותית. לכן, חשוב לבחור עצים בעיצוב הנכון על פי התכנון שלכם, בצבע שישלים את מלאכת הבנייה המבוקשת ועם פוטנציאל גילוף וחריטות מתאים.