ספק פלטות עץ לנגריות – כך תבחרו אותו נכון

פלטות עץ נדרשות ליישום פרויקטים רבים בתחום הנגרות. הפלטות משמשות למידוף, לבניית ארונות, לבניית שולחנות ושידות, לבניית קרשי נשיאה לאופנועים ואופניים, וכמובן לבניית דקים לגינה ולרצפה הפנימית. לכן, אם אתם נגרים – יש לכם לא מעט עיסוקים עם פלטות עץ ולכן אתם צריכים לצידכם מחסן עצים שישווק לכם את הפלטות הכי איכותיות והכי מתאימות לפועלכם. מה אתם צריכים לדעת על הכתובת בה רוכשים פלטות עץ וכיצד תוכלו להבטיח שאתם קונים בדיוק את מה שמתאים לכם?

פלטות עץ רוכשים במחסן עצים

רק במחסן עצים תוכלו למצוא את פלטות העץ לכל חפץ שאתם מייצרים. זה לא סוד שהפלטות נמכרות על פי תחומי העיסוק השונים. יש נגריות שמוכרות פלטות לארונות, ויש פסי ייצור שמתמחים בפלטות ריצוף, ועוד. אבל כשאתם פונים למחסן עצים לא תשמעו תשובה כמו "אין לי. תפנה לספק אחר". מחסן עצים מחזיק את כל סוגי העצים בכל מידות העובי ובכל סוגי העמידוּת, מרמת המידוף הקל ועד רמת נשיאת המשקלים הכי כבדים. לכן, כשאתם פונים למחסן עצים אתם מבטיחים שהסחורה תמיד תהיה זמינה וגם תמיד תתקבל בנגרייה שלכם כשהיא 100% איכותית, שמורה היטב וללא לחות וסממני פגיעה אחרים.

מגוון רחב של פלטות עץ לשימושים שונים

כמובן שיש לבדוק כי אותו מחסן עצים אכן עוסק במכירת פלטות עץ לכל סוגי השימושים. הדבר נקבע על פי משקל הנשיאה המותר של העץ, כלומר על פי יכולתו לשאת עומס כבוּדה כלשהו. מחסן עצים שעוסק במכירת עצים לכל העומסים ללא ספק מקל על היצרן במציאת חומר הגלם ומוביל אותו לייצור המהיר והזמין ביותר.

שימוש בכל סוגי העצים – יתרון

מחסן עצים שמשווק פלטות עץ מכל סוגי העצים או לכל הפחות – מסוגי עצים רבים וחשובים, מספק לנגר ראש שקט במציאת העץ הרצוי. פעמים רבות הוא עשוי לקבל תשובה שעץ כזה או אחר הנו נדיר וייקח זמן להשיג אותו או שאין בכלל. מחסן עצים שעובד עם סוגים רבים של עצים מאפשר לנגר למצוא פלטות עץ תמיד, ולכל מטרה נדרשת, החל מבניית ריצוף ועד בניית מוצר ספציפי כמו מדף, ארון או אחר. הדבר מקל מאד על הנגר גם בעת שיש לו הזמנות מלקוחות שמבקשים להשתמש בעץ מסוג מסוים.

20201020_150527