עץ עתיק מפירוקים – המוצר המושלם לבנייה זולה מעץ

העץ הטבעי הוא מוצר בנייה יקר, ויש שיאמרו – היקר ביותר. אבל דווקא אותו, בשונה מהרבה מוצרים אחרים ניתן להוזיל פי כמה מעלותו המקורית, מבלי לשלב בו חיקויי עת כמו פולימר ו- MDF. ההוזלה מתבצעת על בסיס רכישת עץ עתיק מפירוקים. מדובר על עץ שהיה בעברו בשימוש על גבי צריחי כנסייה, בקדמת פרופיל החלון, כזה ששימש כקורת שיווי משקל בחדרי התעמלות ועוד. העץ לא נשלח אליכם משומש אלא עובר טיפול מלא של סגירת כל הבאגים ואפילו חיזוקו מחדש ברמה הטבעית. בשל היותו משומש הוא מוצע למכירה במחיר זול יותר מאשר במצב של רכישת עץ דומה חדש.

עץ עתיק מפירוקים – כך תממשו את הזמנתכם

את ההזמנה של עץ עתיק מפירוקים מסדירים במחסן עצים. יש לציין את סוג העץ המבוקש, את סוג העיבוד הרצוי (קורה, בול, גזיר, פלטה או אחר) וכמובן את הכמות. ההזמנה תתומחר בהתאם לנתונים הללו ותישלח לנגרייה שלכם בלוח זמנים קצר ויעיל כשהחומר מוגן באריזה ייעודית.

לחוות את הליך הבנייה מחדש – הפעלתם במחיר מוזל

אם בעבר נאנקתם תחת אילוץ המחיר היקר של העץ הטבעי, כיום ניתן להזמין עץ עתיק מפירוקים וליהנות מתמורות בנייה מלאות כמו בעבר, הפעם בתשלום יותר מוזל. עץ עתיק מפירוקים מתקבל בנגרייה שלכם כמו עץ חדש לחלוטין משום שהוא עובר את כל תהליכי הסנתוז והניקיון לשם השמשתו מחדש, כולל אימפרגנציה ושימון לחיזוק מקסימלי של הלוח, הבול, הגזיר או הקורה.

ליהנות מתמורות מלאות לבנייה שלכם

בשל היכולת שלכם להזמין עיבודי עץ מוכנים בדמות קורות, גזירים, פלטות או בולים, אתם נהנים מבנייה זמינה ללא צורך להשתמש במכונת ניסור כדי לעבד את העץ מחדש. במחסני עצים רבין מספקים רק גזעים או פלטות ומצפים מהנגר לעבד את העצים והשבבים בעצמו. מחסן עצים שיש בו עץ עתיק מפירוקים מאפשר ללקוח לקבל את המוצר שהזמין בתצורת העיבוד הנדרשת ליצירת המוצר. זה מאפשר לו להתחיל בבנייתו ללא עיכוב על ניסור מחדש או עיבוד שבבי מכל סוג שהוא. בדרך זו המוצר זמין לבנייה מהירה והנגר נהנה גם מחומר גלם איכותי שתוחזק היטב במחסן עצים.

d
DSC_8174-scaled
DSC_8163