עץ עתיק מפירוקים – חומר גלם מושלם במחיר ובאיכות: רכישה ממחסן עצים

נגרים ויצרני עץ רבים בארץ תוהים כיצד ניתן להשיג עצים במחיר לא יקר. חלקם הלא קטן מחליט לוותר על התענוג שבייבוא ופשוט מצביע ברגליים, נוסע לספרד, אפריקה ודרום אמריקה בעצמו ורוכש מהמנסרות. האמת היא שהפתרון נמצא כאן ממש לידכם במחסן עץ מן המעלה הראשונה. מחסן זה מספק עץ עתיק מפירוקים שמאפשר עבודה על מוצרי איכות של ממש.

עצים מפירוקים מכל העולם ממוצרים ותשתיות שהיו בשימוש בעבר

העצים מפורקים מצריחי כנסיות, מאולמות ריקודים, מאולמות שמחות, מרהיטי עץ ומכל מקום אחר בו העת היה בשימוש. עץ עתיק מפירוקים מאפשר הנאה צרופה מחומר גלם שהיה בשימוש ועל כן יש לו ירידת ערך. מה שמעט אנשים יודעים הוא שאין ירידת איכות אלא כל כך קטנה שלא ניתן להרגיש אותה, גם לא בקרב נגרים אחרים להם תציגו את המוצרים שתכינו.

עבודות לשימוש מחדש ממיטב מנסרות העולם

עץ עתיק מפירוקים לא משווק כלאחר יד לאחר הברגה החוצה מהרצפה, מהרהיטים או מהגג. הוא עובר חיזוק מחדש, תיקון שריטות, תיקון סדקים, תיקון ביקועים וחורים והפיכת המוצר לחדש במאת האחוזים. בשל כך שהוא לא באמת חדש, אלא מוצר שנעשה בו שימוש קודם, הוא סופג ירידת ערך בסופו של דבר. לכן, אתם רוכשים עץ עתיק מפירוקים שאמנם נעשה בו שימוש קודם אבל רמת הגימור שלו כה עוצמתית שרכישתו תהיה חיסכון של ממש ביחס לרכישת מוצר חדש.

ניתן לרכוש את כל צורות הגימור של עץ מפורק

יתרון נוסף של עץ עתיק מפירוקים הוא במבחר העצום של הצורות שניתן לרכוש. בדרך כלל כשנגר מגיע למחסן עצים אומרים לו שהוא יכול לרכוש או פלטה מלבנית או גזע פרוס, ובמקרים בהם ישנן מעט יותר אפשרויות אפשר לרכוש גם קורות וגלילים. במחסן עצים המספק עץ עתיק מפירוקים ניתן לרכוש גגות, מרצפות, חלקי ספות, חלקי כורסאות וחלקי שולחנות וכסאות בתצורה המקורית שלהם כשהם נבנו בתור תשתיות קבע. הדבר מאפשר לנגרים רבים לפסוח את פעולת הפיסול מחדש ופשוט להיעזר בהדבקות ובחיבורי הבסיס בשביל לבנות את המוצרים שתוכננו להיות מיוצרים. הפעם, זה יקרה תוך חיסכון ניכר במשאבי זמן.

קורות אלון עתיק
מחסן עצים אלון אירופאי
קורות חבית יין