עץ עתיק מפירוקים חוסך כסף רב ומאפשר הגעה לתוצאות נגרות מעולות

מעוניינים לרכוש עץ איכותי שעובד, שובב והוחלק על ידי מיטב עובדי העץ במנסרות מובילות בעולם? כעת גם אתם, בנגריות שלכם, יכולים לייבא את המוצרים הללו בזיל הזול באמצעות רכישת עץ עתיק מפירוקים. במה הוא שונה מעץ חדש? האם הבדלי האיכות מורגשים? האם המחיר המוזל של העץ המפורק אכן משתלם בפאן האיכותי?

עץ עתיק מפירוקים נחשב זול במחירו מתוקף השימוש הקודם שנעשה בו

ממש כפי שרכישת רכב שעבר תיקון מצריכה פחת במחיר, כך קורה גם בתחום העצים. העץ נכרת מגג של כנסייה? מסטודיו לריקוד? מרצפת עץ? נעשה בו שימוש קודם. היו בו ברגים, היו בו מסמרים. גם אם החורים נוקו, מולאו והושלמו במלואם, העץ עדיין נחשב עץ עתיק מפירוקים והוא יימכר לכם בזול ביחס לעץ חדש. מהי המשמעות מבחינתכם? אתם נהנים מרכישת עבודה שעברה תהליכי תיקון, הגיעה לרמת העוצמה הכמעט בלעדית של אותו חומר במצב חדש, ואתם משלמים עליה הרבה פחות ביחס אליו.

ניתן לרכוש פירוקים של כל סגנונות העצים

אחד היתרונות הבולטים של מחסן עצים מתבטא בריבוי העצים שניתן לבחור בו. מחסן עצים מאפשר לכם לבחור עצים מוכרים כמו אלון, אקליפטוס, אגוז אמריקאי, אגוז אפריקאי, ליהנות מאותם עצים שהם פירוקים של חביות, ליהנות מאותם עצים שהם סנדוויצ'ים או בגרסאות שונות של בוצ'ר, ובכך ליצור ריבוי עיצובים אצלכם בעבודות העץ בנגרייה. רכישת עץ עתיק מפירוקים בסגנונות כה מגוונים צפויה להביא רבים מהמוצרים שאתם עתידים לייצר לרמת גימור חסרת פשרות ברמה החזותית.

בואו ליהנות ממבחר עצים תקניים שעברו תיקונים ברמות גבוהות במיוחד

כל פלטת עץ מפורקת שמשווקת – עומדת במיטב תקני ייצור העץ ועברה את כל תהליכי התיקון שהיא הייתה זקוקה להם. עץ עתיק מפירוקים מאפשר לנגר ליהנות מ- 100% עמידה בתקנים ממש כמו עץ חדש בזכות תהליכי תיקון מתקדמים שנעשו במנסרות מובילות בעולם. האחרונות משווקות למחסן העצים את העצים במחיר מוזל ביחס למחירו של עץ חדש, מה שמאפשר לכם בנגריות ליהנות מאותה התמורה ולחסוך בעלויות הבינוי שלכם. רכישת עץ עתיק מפירוקים מספקת הנאה צרופה לכל נגר שבמחיר חסכני יכול לייצר מוצרי יוקרה של ממש.

אלון עתיק שכבה ראשונה
קורות אלון עתיק
קורות אלון עתיק