עץ עתיק מפירוקים לבנייה חסכנית בעץ

מי שמבקש לרכוש עץ טבעי ולא פולימר, במחיר של תחליפי עץ, יכול לעשות זאת על ידי הסדרת עץ עתיק מפירוקים. עץ זה היה בעברו בשימוש והוא הוצא מברגיו וממסמריו כששימש כחלק מצריח של כנסייה, פרופיל של חלון, טחנת רוח או קמח וכל מוצר אחר בו היה עץ בעבר. העץ עובר השמשה מחדש ונשלח ללקוח כשהוא מוכן לבנייה מחודשת, ממש כמו עץ חדש, ברמת עמידוּת כמעט דומה.

הזמנה ראשונית של עץ עתיק מפירוקים

עץ עתיק מפירוקים מזמינים במחסן עצים. מחסן העצים קולט את משלוחי העץ שלו ממנסרות בהן מלקטים את העץ ממקורות הפירוק השונים. העץ נשלח משומש למחסן העצים ועובדי המחסן עובדים על השמשתו מחדש, על הוצאת הפסולת, הזכוכיות, הברגים והמסמרים מתוכו, על ניקיון הפלטה מדבקים, על אימפרגנציה ושימון מחדש ועל השמשת לוח או קורת העץ כאמצעי בנייה מחדש ממש כביום כריתתו. ההזמנה ניתנת ליישום על פי כמות והיא תישלח ללקוח לנגרייה במועד שנקבע עם מחסן העצים.

התבססות על מגוון רחב של סוגי עצים

ניתן להתבסס על מגוון רחב של סוגי עצים בהזמנות שלכם. תכונה זו חשובה מאד כשעובדים עם מחסן עצים מומחה עבור עץ עתיק מפירוקים משום שאין לדעת מה יצריך המוצר הבא שתבנו או מה ידרוש הלקוח ביום המחר. התבססות על מגוון רחב של סוגי עצים מאפשרת לכם גמישות והתמודדות קלה עם כל סוג של צורך בבנייה שלכם: החזקת משקלים קלים ככבדים, בניית מומרי עץ שאינם רגישים לשמש או לרטיבות וכד'.

התבססות על עיבודי עץ שונים

גרסאות העיבוד בהן ניתן לקבל את העץ – אף הן מורכבות ורבות. ניתן לקבל משלוחי עץ של קורות, בולים, גזירים, פלטות, רצועות עץ דקות ועוד. עיבודי העץ השונים מאפשרים לכם להשמיש עץ עתיק מפירוקים לבנייה מידית במקום לקחת את האובייקט למכונת ניסור ולעבדו מחדש. עיבודי עץ מוכנים מאד חשובים כשמזמינים עץ עתיק מפירוקים, היות וזה מאפשר לכם לעבוד עמם באופן מידי, כשהם זמינים ומוכנים בתצורתם הרצויה לבניה שתבוא עליכם לטובה. בדרך זו אתם מייעלים את הזמן שלכם וגם יכולים להשקיע בבנייה יעילה ומהירה של המוצר.