עץ עתיק מפירוקים לתעשיית הרהיטים – חוסך במחיר מבלי לגרוע באיכות

לא יהיה זה סוד לומר כי רבים מתעשייני העץ וכמובן הלקוחות הסופיים, צרכני הרהיטים, מחפשים את המיוחד והאותנטי. השנים האחרונות הן לגמרי שנות וינטאג' בכל התחומים, מאופנה ועד ריהוט. אבל, כמו בכל תחום אחר, מה שיש לו ביקוש גבוה בדרך כלל גם יהיה יקר במחיר, וזה בדיוק מה שקורה כשרוכשים עץ בעל מראה עתיק, בשונה מעץ פשוט המשמש לתעשיות מודרניות. הדבר לא מתבטא רק במראה אלא גם בפרויקטים שנעשו על המשטח שמעלים את המחיר: פיתוחים, גילופים, חריטות על המשטח וכד'. כיצד ניתן להוזיל עלויות של מוצרי יוקרה אלה? לעבוד עם מחסן עצים המקיים 2 תנאים: מתמחה בשימור יסודי מאד של עצים גם אם הם לא נמכרו ביום היבוא וחשוב לא פחות – הוא עובד עם עצים מפירוקים. מהו עץ עתיק מפירוקים? על כך בפרק הבא.

עץ עתיק מפירוקים – הכרטיס שלכם להוזלת העץ האותנטי

עץ עתיק מפירוקים הוא חומר גלם שנעשה בו שימוש-עבר. המשתמש אולי רכש את העץ חדש ואולי לא, אבל לכם זה לא ממש חשוב. מדובר על צריח עץ שפורק מכנסייה, משענת ספה עתיקה שהוברגה החוצה, ידית של כורסה שפורקה ממנה וכד'. כלקוחות מוצרי עץ, בין אם אתם התעשיינים עצמם ובין אם אתם לקוחות סופיים הרוכשים רהיט מפירוקים, אתם מקבלים מוצר יוקרתי בעיצוב עתיק. אבל אתם מקבלים אותו במחיר זול הודות לכך שהוא יד שנייה מפירוקים. מה מוזיל את המוצר ומדוע זה לא ממש חשוב כצרכנים סופיים?

כך מיישמים מכירה של עץ עתיק מפירוקים במחיר משתלם

השלב הראשון הוא קבלת המוצר מפורק במפעל הייצור. שם, מועסקים עובדים שתפקידם הוא להוציא מכשולי עץ פנימיים, זכוכיות, ברגים ומסמרים. לאחר מכן, העץ מוכנס מחורר לנגריות ייעודיות העובדות עם ציוד השיקום המתקדם ביותר. הודות להתפתחות הטכנולוגיה בתחום זה, הפיכת העץ לנטול חורים לא נחשבת לפעולה יקרה, וזה מאפשר לשווק את העץ במתכונתו הסופית במחיר זול. הוא עשוי מפלטות עתיקות ואיכותיות וגם משווק בתעריף לא יקר, הודות לעלויות שחזור שלא היו יקרות מלכתחילה. לכם, כצרכני עץ שיודעים לזהות איכות, מדובר בעסקת החלומות.