עץ עתיק מפירוקים – מוזיל עלויות בנייה ומאפשר פרויקטי עץ איכותיים

מהו עץ עתיק מפירוקים ומדוע זהו מוצר הבנייה הטוב ביותר עבור נגרים? עץ עתיק מפירוקים, בשונה מעץ חדש, מבוסס על פלטות עץ שפורקו מפרופילים של חלון, מצריחי כנסיות, מריהוט ישן מתחת לבדים ולעורות, ומכל רכיב אחר בו היה פעם עץ. בעץ הזה, מטבע הדברים, יהיו ברגים ומסמרים. מחסן עצים מקצועי מוציא את הפסולת הזו מתוך העץ, מתקן את החורים ושולח אותו ללקוח כשהוא כמו חדש, כולל אימפרגנציה ושימון להענקת רמת חוזק מחודשת לעץ שהיה בעברו בשימוש אינטנסיבי.

הפתרון שמוזיל לכם את עלויות הבנייה

אם אתם נגרים ומחפשים דרך מקורית להוזלת עלויות הבנייה מבלי לפגוע באיכות המוצר שאתם בונים, עץ עתיק מפירוקים הוא בדיוק הדרך. באמצעות עץ עתיק מפירוקים, ניתן להגשים בקלות כל יעד בנייה, משום שהוא לא רק מפורק מתשתיותיו אלא גם מנוקה, עובר תחזוקה, עובר שימון מחדש, עובר אימפרגנציה ועל כן מאפשר עבודה מחדש באין מפריע.

הכתובת שלכם לקבלת עץ עתיק מפירוקים

מחסן העצים היא הכתובת הבלעדית לקבלת משלוח מסוג זה. במחסן עצים עובדים עם מנסרות בוטיק מכל העולם, שם ישנם עובדים מומחים בפירוק עצים מתשתיות שאין בהן עוד צורך. עובדי המנסרות שולחים את העצים כשהם במצב משומש באיכות יחסית טובה, ובמחסן העצים הם עוברים את הפיניש הסופי: הוצאת כל הברגים, הפסולת והמסמרים, הוצאת זכוכיות אם ישנן, ניקיון הפלטה ווידוא שהיא נקייה מזיהום, סתימת חורי זכוכית, מסמור והברגה על ידי שימוש באותה נסורת עץ בדיוק שנמצאת ברזרבות בין כתלי המחסן, ושליחת הפלטה המפורקת-לשעבר ללקוח.

שימוש במגוון רחב של עצים

עוד יתרון של מחסן עצים בשליחת עץ עתיק מפירוקים הוא בעבודה מגוונת עם מספר רב של עצים. ניתן לבסס את הרכישה על סוגי עצים רבים, מהנפוצים ביותר ועד הכי נדירים ואף לעשות משלוח מרוכז של מספר עצים על פי כמות מוזמנת מראש. המשלוח יישמר היטב, ייארז במארזים ייעודיים ויישלח ללקוח כשהוא מוכן לבנייה מחדש. התבססות על מגוון רחב של סוגי עצים מאפשרת הזמנות למטרות שונות וליעדי בנייה מגוונים שיגיעו בעתיד עבור כל מי שעוסק בעץ, נגרים פרטיים וחברות נגרות גדולות.

cleaning staff performing disinfection and hygiene work in hospital facilities