עץ עתיק מפירוקים מטעם מחסן עצים – חסכני ויעיל

אחד היתרונות הבולטים ברכישת עץ ממחסן עצים הוא שהתדמית שנוצרה לו כמוצר יקר שקשה לעמוד בעלויות שלו מתנפצת כשמציגים את מחלקת הפירוקים. עץ עתיק מפירוקים הוא עץ שנעשה בו שימוש קודם, זה לא סוד. אבל, הוא גם עבר תיקונים שהשביחו אותו שוב כמו חדש. בשל כך שכבר נעשה בו שימוש קודם, לא חשוב כמה תיקונים הוא יעבור, הוא תמיד יימכר במחיר מופחת מעץ חדש שנכרת בטבע. התוצאה היא שאתם רוכשים עץ כמו חדש במחיר שלא תאמינו שקיים.

מיטב הפירוקים מכל תשתיות העץ בעולם

ניתן לרכוש עץ עתיק מפירוקים של צריחי כנסיות, שולחנות יוקרה, מרצפות עץ, ועוד. כל עץ שמיועד למכירה במחלקה של עץ עתיק מפירוקים במחסן עצים עובר לפני כן תהליכים רבים כדי להכשיר את אותה מכירה. החורים, השפשופים והשריטות מתוקנים ומתוקנות, העץ עובר החלקה מחדש וחיזוק בכל האמצעים הנדרשים, עד שעומדת לרשות המנסרה פלטה מוכנה לשימוש חוזר. אותה פלטה משווקת למחסן עצים כאן בישראל והיא עוברת את כל התהליכים הנדרשים כמו אימפרגנציה, שימון ושימור במכולות מבודדי אקלים. התוצאה: במחסן עצים נמכר לכם עץ עתיק מפירוקים במחיר נמוך בהרבה ממחירו של עץ עתיק בשימוש ראשון. זאת, על אף שהוא עבר תהליכי תיקון שהשביחו אותו לרמת העוצמה הנדרשת שמתקרבת מאד לרמתו של מוצר חדש.

רכישת עץ בכל סוגי העיבודים

כשאתם רוכשים עץ עתיק מפירוקים, הכל פתוח ברכישה שלכם. ניתן לרכוש פלטות, גלילים, קורות, משטחים דקים, משטחים עבים, ביקועי עץ, ועוד. בשונה ממחלקה כמו פלטות עץ, בה כל מוצר הוא מלבני או גזעים פרוסים בה כל מוצר הוא עגול או אליפטי, כאן הצורות נקבעות בהתאם לשימוש הקודם, מה שמאפשר הגעה לרעיונות יצירתיים במיוחד בנגרייה עצמה. אחרי הכל, לא בכל יום אתם מוצאים עצים שאינם מלבניים או עגולים אלא בצורות מיוחדות בהתאם לשימוש הקודם.

100% בטיחות ועמידה בתקני שיווק עץ מערביים

רכישת עץ עתיק מפירוקים ממחסן עצים מבטיחה לכם איכות חסרת פשרות בכל פרמטר: עמידה בתקני בטיחות וחוזק העץ, חיזוק נדרש ליצירת מצב של עבודה מחדש על חומר הגלם, וכל יתרון אחר שמאפשר לכם לעבוד על המוצר בבטחה ולספק תוצרים איכותיים ללקוחות שלכם.

20201020_151112
20201013_121227
אלון עתיק שכבה ראשונה