רכישת מדרגות מעץ לבנייה בבית הלקוח – כך תעשו את זה נכון

רכישה של מדרגות מעץ היא אחת המשימות החשובות שתעשו כקבלני ביצוע עבור הלקוחות שלכם. אם האדריכלים עמם אתם עובדים החליטו כי עבור לקוחות מסוימים יהיו מדרגות מעץ בצבע חום, כתום, צהוב וכד', בחירת המדרגות ודאגה לאיכותן, יציבותן ונוחות השימוש בהן היא לגמרי עליכם. אז כיצד מומלץ לבחור מדרגות מעץ לבנייה מעשית בבית הלקוח?

מדרגות מעץ מסדירים במחסן עצים

מחסן עצים מספק ללקוחותיו, קבלני ביצוע, מדרגות מעץ על פי התאמה. ערכתם מדידות בבית הלקוח? בדקתם מהן המדרגות הנדרשות לו בבית? הבנתם מה צריכה להיות מידת הגובה של כל מדרגה? ומה באשר למידת הרוחב שלה? בהינתן הנתונים הללו ניתן לפנות למחסן עצים ולהזמין סט מדרגות מעץ. היתרון שלכם: אינכם צריכים להעסיק נגר חיצוני שיבנה אותן בשבילכם. הן מגיעות מוכנות, עם הברגים והמסמרים, ונותר רק להניח אותן באלכסון בין קומות בית הלקוח.

חשוב לבצע בחירה בהתאמה לצרכי הלקוח

במידה ומדובר במדרגות פנים, אתם צריכים סט המיועד לדריכה אך הוא אינו חייב להיות עמיד בלחות ושינויי אקלים. לעומת זאת, מדרגות הנמצאות בסמוך לחלונות או ממוקמות מחוץ לבית צריכות להיות ניחנות גם בתכונות אלו. את הבחירה חשוב לבצע באופן מקצועי בהתאם לדרישות בבית הלקוח על מנת לספק לו מוצר איכותי מחד וחיסכון כספי ככל האפשר מאידך. במחסן עצים ידעו לסייע לכם לבחור סט מדרגות מעץ מושלם עבור הבית שאתם בונים.

מומלץ לבחור במקום בו תוכלו ליהנות מעיצוב מגוון של מדרגות מעץ

אמנם האדריכל הכתיב מה צריך להיות העיצוב אבל לכל "טוב" יש "טוב מאד". ישנו סט מדרגות בו בליבכם אתם תוהים אם זה מספיק בקושי להתאמה לרף העיצובי שהציב האדריכל, וישנו סט שעליו אתם תגידו "בול" ותבחרו בו. הסיכוי הגדול ביותר להגיע לכזה מצב הוא בחירת מחסן עצים המציבה מבחר מדרגות מעץ נרחב, על בסיס עצים נדירים שיובאו מאפריקה וממקומות אקזוטיים אחרים בעולם ממנסרות מקומיות. מחסן עצים שכזה מספק לכם גם את היכולת לבחור מדרגות מעץ מפירוקים, מה שיוזיל עוד יותר את העסקה ויהפוך אותה לכדאית גם עבורכם וגם עבור הלקוח שלמענו אתם עובדים.