תעשיינים מתחום הריהוט? כך מומלץ לבחור מחסן עצים לאספקה שוטפת

יצרני ריהוט יחפשו תמיד את העצים האיכותיים ביותר. מהם, הם מבטיחים ייצור מבטיח של ספות וכורסאות וגם רהיטים לישיבה ישירה על עץ כמו כסאות וספסלים מחומר גלם זה. אז איך כדאי לבחור את מחסן העצים שלכם? במאמר זה אנו מספקים את כל המידע שחשוב להכיר לעומק.

שימור ותחזוקת עץ שוטפת – התנאי הראשוני

כמובן שמחסני עצים, ובייחוד בתקופה זו של משבר כלכלי, צריכים לדעת להתמודד עם אתגרי שימור. כלומר, בין אם הנך לקוח שרוכש את העץ ביום היבוא ובין אם הנך רוכש אותו מספר ימים, שבועות ואפילו חודשים אחר כך, אתה יודע שרכשת מוצר איכותי, חזק ועמיד. שאלת זמן המדף לא רלוונטית כשמדובר על מחסן עצים המתמחה באמת ובתמים בשימור ותחזוקת עצים, אחסון אחראי אשר חסין מלחות רטיבות והשפעות חום וקור ולא פחות חשוב, שמירה בחדרים יבשים וסטריליים המונעים כניסת אבק ולכלוך ככל הניתן.

ייבוא עץ ממנסרות מתקדמות ברחבי העולם

עבודה שוטפת מול מנסרות היא יעד חשוב עבור כל מחסן עצים. מחסן אשר עובד עם מנסרות באפריקה המספקות חומרי גלם המבוססים על עצים נדירים וידועים למעטים, למשל, יספק לכם כלקוחות סופיים את המוצרים המעניינים באמת, ללא צורך לצאת מן הארץ ולחפש את התכולה בעצמכם.

אספקת העץ בכל רמות הגימור

מחסן עצים צריך לספק את היעדים לכל לקוחותיו, החל מיצרני רהיטים המבצעים את כל עבודות הנגרות, כולל ליטוש והקצוע, ועד יצרנים העוסקים בחיבורים, הברגות, מסמור והדבקות עדינות בלבד. מחסן עצים יכול לספק גזעים ללא גימור, שמתקבלים טבעי אצל יצרן הריהוט לשימוש עתידי, והוא יכול לספק פלטות עץ מוכנות לעבודה. עליו לגבות את הלקוח שלו במה שהוא צריך כדי להשלים את מלאכת הייצור. לכן, חשוב לבחור לעבוד עם מחסן עצים המתעסק עם עצים בכל רמות הגימור על מנת שתמיד תהיה לכם דרך להשלים את המוצרים שאתם מייצרים ללקוחות הסופיים. מחסן איכותי יבטיח כי כל קנייה שאתם עושים תהיה איכותית, עמידה וחזקה אשר נועדה להגשים את מטרותיה, ממגע גוף ישיר, כלה בעצים לריהוט גן ועד עצים לתוך המבנה.

מחסן עצים אלון אירופאי