תעשייני ריהוט? מדוע הכי כדאי לרכוש עץ עתיק מפירוקים? מאמר מומחים

אתם מייצרים רהיטים וחושבים להשביח אותם עם עץ יותר איכותי עליו למדתם. המחירים בשמיים עבור פלטה חדשה. מה עושים? האם ישנה דרך להוזיל את העלות שלה? יש ויש. קוראים לה "עצים מפירוקים". מהי המשמעות של עצים מפירוקים ומדוע זה גם מוזיל עלויות וגם לא פוגע באיכות המוצר?

עצים שהיו בשימוש עבר ומשווקים כחדשים

העצים היו בעברם גגות של כנסיות ובתי כנסת, ידיות של כסאות, בסיסים של כורסאות וכד'. מטבע הדברים, כשהם נעקרים מהתשתיות הללו, יש בהם זכוכיות, מסמרים וברגים. אבל לא כך הם משווקים ליצרני הריהוט. הם נשלחים לנגריות ייעודיות, שם ישנה תשתית שחזור לא יקרה לתפעול. הודות להתקדמות הטכנולוגיה בתחום, ניתן לעקוב מסמרים וברגים, לשלוף זכוכיות חדות ומסוכנות, לסתום חורים של פלטות עץ ולמלא אותם כשכל האופרציה מבוססת על מיכון מתקדם שעובד מדויק ומספק פלטה כמו חדשה. יציאת הפלטה מהשחזור תהיה דומה אחת לאחת לאותה פלטה ממפעל במחיר מלא.

הכתובת לרכישת העצים המשוחזרים – מחסן העצים

בסופו של דבר, עץ עתיק מפירוקים, כשהוא מוכן לשימוש חוזר כמו-חדש, משווק למחסן עצים. שם, אתם כיצרני ריהוט יכולים לממש עסקאות לא יקרות ואפילו משתלמות במיוחד. פשוט, בקשו מסוכני המכירות לראות תכולות של מחלקת הפירוקים ותראו שהמחירים נעשים נגישים.

יתרונות נוספים ברכישת עץ מפורק ממחסן עצים

במחסן עצים מתמחים ביבוא עצים מתקדמים מפירוקים שנעשו בכל העולם. מחסן עצים עובד עם מנסרות מתקדמות שחלקן נמצאות באפריקה ועובדות עם עצים ידועים למעטים, אשר גדלים ברחבי היבשת. מחסן עצים הוא גם מוסד המתמחה בשימור. מטבע הדברים, לא כל עץ-מיובא נמכר ביום המשלוח. ישנם עצים שעשויים לשכב על מדפי המחסן ימים, שבועות וחודשים ארוכים. לכם, כלקוחות מחסן העצים, עובדה זו אינה משנה. מחסן עצים בהגדרה הוא מחסן שימור עצים, וככזה הוא ערב לאספקת העץ כמו חדש גם אם מכירתו התעכבה תקופה ארוכה. כשאתם לקוחות של מחסן עצים, כל תכולה שתראו ותבקשו לקנות תשווק כשהיא 100% איכותית, חזקה, עמידה ומוכנה לשימוש. בפרט כאשר מדובר על עץ עתיק מפירוקים, עובדה זו חשובה מאד להבטחת איכות המוצר.